BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Svein synes det er moro å gå når han kjenner at kroppen fungerer. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hva skal dere spise mer av i år? For meg blir det fullt fokus på enda mer kjøtt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Hva skal dere spise mer av i år? For meg blir det fullt fokus på enda mer kjøtt. Havregrøt, fisk, kylling, frukt og grønnsaker. Blant annet. Ikke at det har vært dårlig der før, men må øke noe i år. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Svein synes det er moro å gå når han kjenner at kroppen fungerer. Sitter De og sjåar reklamefilmer? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Unge og lovende Tina Turner på skjermen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Sitter De og sjåar reklamefilmer? Jau, egentlig sjår eg den Spiderman, men nu var der den frækkeste Reklameavbrudd igjen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Havregrøt, fisk, kylling, frukt og grønnsaker. Blant annet. Ikke at det har vært dårlig der før, men må øke noe i år. Tidlige rykter fra Grorud går ut på at det spesielt skal økes kraftig på områdene smult og eggekrem. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Tidlige rykter fra Grorud går ut på at det spesielt skal økes kraftig på områdene smult og eggekrem. Aiaiai, dette kan umulig gå bra. Vil det bli liveoppdateringer fra stedet? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Da sier jeg god natt og sov søtt Jessica lokker som vanlig. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Tidlige rykter fra Grorud går ut på at det spesielt skal økes kraftig på områdene smult og eggekrem. Dette gjelder altså i stemmekretsen Grorud Grill og Omegn. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Aiaiai, dette kan umulig gå bra. Vil det bli liveoppdateringer fra stedet? Jeg håper da det. Og beltespennene ryktes å ha vært på bristepunktene allerede på 2. juledag der. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg håper da det. Og beltespennene ryktes å ha vært på bristepunktene allerede på 2. juledag der. Jøye meg. Dette er i all særdeleshet Breaking News Sjøllsakktt 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Yiddo10 skrev (11 minutter siden): Jøye meg. Dette er i all særdeleshet Breaking News Sjøllsakktt Ja, jøye deg! Det vil bli stygt, men ikke styggere enn før. Endret 6. januar 2021 av Granca Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, Mr Fawk said: Hva skjer her da? Drikker Litago og står på hendene. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Dusjer kroppen med Litago banan mens jeg ser på Spiderman. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Hvem vil du møte i finalen, Yiddo? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Dusjer kroppen med Litago banan mens jeg ser på Spiderman. Tok du av de nye slipsene først? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tok du av de nye slipsene først? Jau, men sjølvsakt. Eg vil ikkje risikera at ødeleggja dissa slips før eg sko ha dem alle sammen på meg til forelesning på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg