BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Begynner heldigvis sent på jobb i dag, så jeg unner meg noen timer med mine beste venner. La det være klinkende klart for dere alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Min matorgiekompis hadde kuttet chili, og vasket fingrene. Men tydeligvis ikke godt nok, for da han i tv-sofaen begynte i småfingre sin samboerinne, så kom det en voldsom reaksjon. Ble ikke noe mer den kvelden... Han misforstod uttrykket "Å krydre opp sexlivet"? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Han misforstod uttrykket "Å krydre opp sexlivet"? Ja. Han krydret det bort! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Begynner heldigvis sent på jobb i dag, så jeg unner meg noen timer med mine beste venner. La det være klinkende klart for dere alle sammen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Ja. Han krydret det bort! Lei den der ja.. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (10 minutter siden): Ursekta, men Dem som har vært Sjuggerdaddi i saa mange aar, har De noen raad til en fersking i feltet? Jeg gjentar denner viktige fråga til Hanner Yiddo. Eller er gode råd for dyre i aar? Hilsen Oppriktig nysgjerrig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Han burde vite bedre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Lei den der ja.. I følge ham, så kom det et skjærende ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! Fulgt av en lang tur på det baderom. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Jeg gjentar denner viktige fråga til Hanner Yiddo. Eller er gode råd for dyre i aar? Hilsen Oppriktig nysgjerrig. Pimp Dem opp slik som min gode vend her har Gjoret 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Håndhygiene er viktig, ikke bare i disse dager. Må innrømmer jeg gått på en chilismell i øynene noen ganger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Håndhygiene er viktig, ikke bare i disse dager. Må innrømmer jeg gått på en chilismell i øynene noen ganger. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Pimp Dem opp slik som min gode vend her har Gjoret Straalendes raad! Dette skal følges til punkt og prickes. Bør man oxo tipse? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Håndhygiene er viktig, ikke bare i disse dager. Må innrømmer jeg gått på en chilismell i øynene noen ganger. 2 ganger på rad også? Det var første gang jeg har sett en dobbel på diskusjon. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Pimp Dem opp slik som min gode vend her har Gjoret Eventuelt som denne karen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Straalendes raad! Dette skal følges til punkt og prickes. Bør man oxo tipse? Ja, men sjølSakt, men ikke for meget.Men berre på laurdager efter Tippe kampen Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Eventuelt som denne karen? For. En. Legende. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Ups. Endret 6. januar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Håndhygiene Hater det. Skal slutte med det i år. Og har selvsagt aldri rørt en chili. Bare såvidt jeg greier å spise rå agurk. Det svir jo i kjeften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg