Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Owen hadde en episk rant og ble utnevnt til statsministerkandidat og det ene med det andre Hmm, må forske litt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Oi, 935 nye smittetilfeller. Man har jo sett det komme, men denne smalt fort. Det var voldsomme greier ja, en solid smitterekord. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Oi, 935 nye smittetilfeller. Man har jo sett det komme, men denne smalt fort. Flott. Få det smittet og bli ferdig med det! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) For interesserte har VG kommet med en solid oversikt over hvor mange som er vaksinert og hvor mange doser som er fordelt ut til kommunen. Det er jo om ikke annet litt interessant og/eller inspirerende. Endret 5. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Flott. Få det smittet og bli ferdig med det! Utrolig flott formulert. Det må jeg si. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det var voldsomme greier ja, en solid smitterekord. Jepp, blir interessant å følge fremover dette her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Oi, 935 nye smittetilfeller. Man har jo sett det komme, men denne smalt fort. Mye mer testing nå etter nyttårshelgen -ser det er 27 nye smittede i Bergen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Flott. Få det smittet og bli ferdig med det! Spenstig profilbilde, trodde julen var over for lengst? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Mye mer testing nå etter nyttårshelgen -ser det er 27 nye smittede i Bergen Jepp, man har jo blitt opplyst om at det skulle komme. Trodde bare ikke det antallet skulle bli så stort så raskt. Men som du sier, så har nok testingen mye å si ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Lenke: https://www.vg.no/spesial/corona/vaksinering/norge/ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): For interesserte har VG kommet med en solid oversikt over hvor mange som er vaksinert og hvor mange doser som er fordelt ut til kommunen. Det er jo om ikke annet litt interessant og/eller inspirerende. Litt forvirrende det med doser -er det ikke 6 "forsyninger" i hver dose? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Uvirkelig oppmøte på en tidlig onsdag morning. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Har jeg kommet til vaksinasjons thread Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Jau, da skl eg setja den Vaksina på dera. Frem med Rumpen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 TheIceman10 skrev (1 minutt siden): Har jeg kommet til vaksinasjons thread Velkommen, bare brett opp ermet og vent på tur... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, da skl eg setja den Vaksina på dera. Frem med Rumpen Det hadde tatt seg ut -vaksinen-minutt-for-minutt med mange nakne rumper på 70'tommeren! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (4 minutter siden): Litt forvirrende det med doser -er det ikke 6 "forsyninger" i hver dose? Jeg trodde det var 5, og at Pfizer har lagt 2 ekstra doser i glasset som safety, så det egentlig er nok til 7. Men er søren ikke sikker. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jau, da skl eg setja den Vaksina på dera. Frem med Rumpen Stumpen til Kenta var allerede klar. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Det hadde tatt seg ut -vaksinen-minutt-for-minutt med mange nakne rumper på 70'tommeren! Med Arne som kommentator? Måtte selvsagt også fått plass til Hot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg