Granca Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Stormoen33 skrev (17 timer siden): Bare meg som tenker Ikea når jeg hører/leser det navnet? Nesten bare en vaksinestasjon som kan lokke meg dit. Enda jeg bor bare 3 min unna. Føsj, for en plass! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Stormoen33 skrev (21 timer siden): Bare meg som tenker Ikea når jeg hører/leser det navnet? Moderna høres mer ut som kvinnekonfeksjon. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2021 Morgen God, alle kjøttelskere!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Da er jeg tilbake fra London etter en rekordrask tur med Roy Airlines. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Roy Airlines. Ikke Kitchen Airlines? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Ganske vilt på den andre siden den siste timen! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Da er jeg tilbake fra London etter en rekordrask tur med Roy Airlines. Det ble servert livlig fra fårikålgryta på kjøkkenet underveis? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ikke Kitchen Airlines? Kitchen Airlines er foreløpig for ungt til å kunne konkurrere med Roy Airlines. Kjøpte for øvrig slips for 10.000 kroner i går. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det ble servert livlig fra fårikålgryta på kjøkkenet underveis? Roy Airlines serverer vel kebab? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Det ble servert livlig fra fårikålgryta på kjøkkenet underveis? Korrekt, fårikålkebab førte til overvekt på flyet og nødlanding. Endret 5. januar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Kjøpte for øvrig slips for 10.000 kroner i går. Follestad? Uvirkelig!!!! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Follestad? Uvirkelig!!!! Korrekt, viktig å være representabel når digitale forelesninger sparkes i gang på fredag. Siden jeg er et forbilde for resten av klassen, så har jeg blitt bedt om å holde et lengre foredrag før selve forelesningen begynner. Kommer for det meste til å belyse Off-topic på den andre siden slik at man potensielt kan verve flere medlemmer til tråden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Off-topic på den andre siden slik at man potensielt kan verve flere medlemmer til tråden Høres meeeeeget lovende ut,! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 dengelgen skrev (11 minutter siden): Ganske vilt på den andre siden den siste timen! Hva skjedde? Så på serie med han ene i kollektivet her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hva skjedde? Så på serie med han ene i kollektivet her. Owen hadde en episk rant og ble utnevnt til statsministerkandidat og det ene med det andre Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Oi, 935 nye smittetilfeller. Man har jo sett det komme, men denne smalt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg