Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 hours ago, dengelgen said:

Er klasse, Wild med Reese Wttherspoon er også bra

Den dama kan virkelig spille psycho bitch. Husker en film der hun spiller skolejente og plager livet av en stakkars mann.

Spoiler

images?q=tbn:ANd9GcQq1vRyeWpIUBO4sV9QGBU

Endret av G
Lenke til kommentar
7 hours ago, SirOwen said:

Svingod, men har f... ikke sett den i butikken på evigheter. Forbaska typisk hvis de som vanlig har fjerna det beste. 

22595.jpg.8d6fbc9ca3f6a16f1f446035752125da.jpg

Greti nok. Bare de holder seg gode for å stappe yoghurt inn i alt. Blir kvalm bare av tanken. Yoghurt i iskrem, nei makan.

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Justice 96 said:

Syntes Booking.com var litt dyr pr. natt. Men, så testet jeg kun en natt også da :lol: 

Playa del Ingles er vel garantert noe for den som ønsker greit vær. Liv og røre rundt seg. Las Palmas kan være greit sånn sett også, men lavere temperaturer gjerne. Vest for Mas Palomas når en kommer til Arguineguin, Pata Lavaca, Puerto Rico så finner du nok det aller beste været. Puerto de Mogan er vel litt mindre liv i har jeg inntrykk av. Greit å ha kjørt og besøkt, men kanskje mer for den som vil ha noe liv, men helst ikke for mye liv og røre. Sikkert greit for pensjonister?

Lenke til kommentar
G skrev (1 time siden):

Syntes Booking.com var litt dyr pr. natt. Men, så testet jeg kun en natt også da :lol: 

Playa del Ingles er vel garantert noe for den som ønsker greit vær. Liv og røre rundt seg. Las Palmas kan være greit sånn sett også, men lavere temperaturer gjerne. Vest for Mas Palomas når en kommer til Arguineguin, Pata Lavaca, Puerto Rico så finner du nok det aller beste været. Puerto de Mogan er vel litt mindre liv i har jeg inntrykk av. Greit å ha kjørt og besøkt, men kanskje mer for den som vil ha noe liv, men helst ikke for mye liv og røre. Sikkert greit for pensjonister?

Playa del Ingles er partybyen på Granka, men er mye vind der i likhet med Maspalomas. Skal du ha det beste været er det området rundt Puerto Rico som gjelder, type Amadores, del Cura. Puerto de Mogan har jeg kun besøkt to ganger, ikke bodd der. Blir for kjedelig for meg. Er fint der, men lite som skjer. I tillegg et godt stykke unna sentrale områder som Puerto Rico, Arguineguin, del Ingles etc. Passer ypperlig for pensjonister som du skriver. Fått inntrykk at det er mye eldre som bor der. Nå har det jo kommet et meget flott familiehotell i området, type 5-stjerners. Så kan hende det er mer godt og blandet der nå. Selv trives jeg best i de Cura (bodd der 3 ganger). Fredfullt, fint, og kort vei til Amadores og Puerto Rico. 

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
G skrev (5 timer siden):

Greti nok. Bare de holder seg gode for å stappe yoghurt inn i alt. Blir kvalm bare av tanken. Yoghurt i iskrem, nei makan.

G skrev (5 timer siden):

Denne var kjempegod.

Og typisk de tar vekk den da, sukk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...