SirJames™ Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 Her var det jo liv. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Må snart være litt Netflix tror jeg. Stengt barnehage på grunn av magevirus eller noe så hjemme resten av uka da. Endret 27. februar 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Mener å huske at Jahn Teigen hadde laget ei låt om filmfiguren E.T. Hvor finner jeg teksten og låta? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 God Natt godtfolk! Snakkes i morgen! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Her var det jo liv. Driver og ser Dexter ses 1 om igjen. Deilig serie... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 9 minutes ago, Granca said: Driver og ser Dexter ses 1 om igjen. Deilig serie... Dexter er bare helt konge! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 27. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2020 Good night, peeps, satser på å sove med begge øyne lukket.. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Granca skrev (7 timer siden): Ok, gutter. Tid for dagens dilemma. Hvis dere bare kunne spise tre sjokoladesorter resten av livet, hvilke ville det blitt? Krokanrull, Freia Melkesjokolade (vanlig) og stratos. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) 8 hours ago, dengelgen said: Er klasse, Wild med Reese Wttherspoon er også bra Den dama kan virkelig spille psycho bitch. Husker en film der hun spiller skolejente og plager livet av en stakkars mann. Spoiler Endret 27. februar 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 7 hours ago, SirOwen said: Svingod, men har f... ikke sett den i butikken på evigheter. Forbaska typisk hvis de som vanlig har fjerna det beste. Greti nok. Bare de holder seg gode for å stappe yoghurt inn i alt. Blir kvalm bare av tanken. Yoghurt i iskrem, nei makan. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 G skrev (8 timer siden): G skrev (På 26.2.2020 den 6.48): Challenge accepted Challenge solved. Fjernet etter ønske.. Ingen problemer, tok screenshot jeg. Greit å ha anbefalt bosted om man skal på tur. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Likte ikke at Clive Owen og Isla Fisher dukka opp i episode fem av Curb, men episode seks på mandag var pur kvalitet igjen. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 45 minutes ago, Justice 96 said: Syntes Booking.com var litt dyr pr. natt. Men, så testet jeg kun en natt også da Playa del Ingles er vel garantert noe for den som ønsker greit vær. Liv og røre rundt seg. Las Palmas kan være greit sånn sett også, men lavere temperaturer gjerne. Vest for Mas Palomas når en kommer til Arguineguin, Pata Lavaca, Puerto Rico så finner du nok det aller beste været. Puerto de Mogan er vel litt mindre liv i har jeg inntrykk av. Greit å ha kjørt og besøkt, men kanskje mer for den som vil ha noe liv, men helst ikke for mye liv og røre. Sikkert greit for pensjonister? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 For dere som liker Isla Fisher: 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 G skrev (1 time siden): Syntes Booking.com var litt dyr pr. natt. Men, så testet jeg kun en natt også da Playa del Ingles er vel garantert noe for den som ønsker greit vær. Liv og røre rundt seg. Las Palmas kan være greit sånn sett også, men lavere temperaturer gjerne. Vest for Mas Palomas når en kommer til Arguineguin, Pata Lavaca, Puerto Rico så finner du nok det aller beste været. Puerto de Mogan er vel litt mindre liv i har jeg inntrykk av. Greit å ha kjørt og besøkt, men kanskje mer for den som vil ha noe liv, men helst ikke for mye liv og røre. Sikkert greit for pensjonister? Playa del Ingles er partybyen på Granka, men er mye vind der i likhet med Maspalomas. Skal du ha det beste været er det området rundt Puerto Rico som gjelder, type Amadores, del Cura. Puerto de Mogan har jeg kun besøkt to ganger, ikke bodd der. Blir for kjedelig for meg. Er fint der, men lite som skjer. I tillegg et godt stykke unna sentrale områder som Puerto Rico, Arguineguin, del Ingles etc. Passer ypperlig for pensjonister som du skriver. Fått inntrykk at det er mye eldre som bor der. Nå har det jo kommet et meget flott familiehotell i området, type 5-stjerners. Så kan hende det er mer godt og blandet der nå. Selv trives jeg best i de Cura (bodd der 3 ganger). Fredfullt, fint, og kort vei til Amadores og Puerto Rico. 2 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 G skrev (5 timer siden): Greti nok. Bare de holder seg gode for å stappe yoghurt inn i alt. Blir kvalm bare av tanken. Yoghurt i iskrem, nei makan. G skrev (5 timer siden): Greti nok. Bare de holder seg gode for å stappe yoghurt inn i alt. Blir kvalm bare av tanken. Yoghurt i iskrem, nei makan. Denne var kjempegod. Og typisk de tar vekk den da, sukk Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Fiske boller i hvit saus , pote ter og grønn saker til mid dag etter på. Selv følgelig med en god klædd tytte bær sylte tøy på tall erken Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 1 hour ago, Biggus Dickus said: Fiske boller i hvit saus , pote ter og grønn saker til mid dag etter på. Selv følgelig med en god klædd tytte bær sylte tøy på tall erken Digg med en røyk etterpå da blir fiske pinner her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg