Granca Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Franner har gitt tresprit til alle barna i skolekretsen her nå. Alle er dridas. Sure foreldre vært på døra hanners. Franners mumler bare om gjær og symbiose. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Yiddo10 skrev (9 minutter siden): Holder meg unna det der. Orker ikke flere meltdowns. Har Demses nu lærat at ikkje leggje deg ut med ein frening på fyllen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har Demses nu lærat at ikkje leggje deg ut med ein frening på fyllen? Jau, eg har nu skrevede dette På min tavle eg har på min Kjøkken Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har Demses nu lærat at ikkje leggje deg ut med ein frening på fyllen? Fikk en lærepenge, ja. Så mitt snitt til å stikke av mens Hanner F hadde sitt svare strev med å komme seg ut av ei sildenot Hanner hadde vikla seg inn i. Igjen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Ble stille her nu, sikkert flere som spiser den nattmat. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Ble stille her nu, sikkert flere som spiser den nattmat. Marsipan. De siste kuglene. 5 stykk. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Satt faktisk siste rest av årets julemat inn i ovnen nå. Som pappa kom med på døren her om dagen. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Blir en liten prympijuletallerken til nattmat. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Fikk storstipendet fra Lånekassen på konto nå og tenkte å bruke alt på nattkjoler. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Satt faktisk siste rest av årets julemat inn i ovnen nå. Som pappa kom med på døren her om dagen. Klarer ikke mer julemat, er ikke noen storspiser, men magen tåler det ikke tydeligvis. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Fikk storstipendet fra Lånekassen på konto nå og tenkte å bruke alt på nattkjoler. Skal innom Follestad senere i dag, for å bruke alt sammen på nye slips. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Skal innom Follestad senere i dag, for å bruke alt sammen på nye slips. Er det slipstvang på forelesninger på Zoom? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Fikk storstipendet fra Lånekassen på konto nå og tenkte å bruke alt på nattkjoler. Endelig noe fornuft. Jeg kastet alle pengene mine bort på stylter den gangen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): men magen tåler det ikke tydeligvis. Du blir veldig prympi av det mener du? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Du blir veldig prympi av det mener du? Nei, men kjennes ut som man har en betongklump i magen i dagevis. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er det slipstvang på forelesninger på Zoom? Slips og skjortetvang. Nedentil er det sokketvang. Dette må selvsagt fremvises før hver forelesning begynner. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, men kjennes ut som man har en betongklump i magen i dagevis. Opplevde det samme i julen selv. Ekstremt hard mave hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg