BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Så lenge SYMBIOSEN er på plass, er alt i skjønneste orden. Hjelp, kommer til å få mareritt i natt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Faen, ikke enda. Endret 3. januar 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: Hjelp, kommer til å få mareritt i natt. Vel, jeg får mareritt av profilbildet ditt. Så da er det vel en slags balanse i Universet igjen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SirOwen skrev (3 minutter siden): Så lenge SYMBIOSEN er på plass, er alt i skjønneste orden. Litt av noe fyllerør det symbiose greiene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vel, jeg får mareritt av profilbildet ditt. Så da er det vel en slags balanse i Universet igjen. Det er no ei lekker lita snelle. Men jeg noterer meg ditt synspunkt og vurderer fortløpende om jeg bør bytte bilde i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Det er no ei lekker lita snelle. Men jeg noterer meg ditt synspunkt og vurderer fortløpende om jeg bør bytte bilde i løpet av neste uke. Jeg synes hun er et skikkelig smykke. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 3 minutes ago, Yiddo10 said: Men jeg noterer meg ditt synspunkt og vurderer fortløpende om jeg bør bytte bilde i løpet av neste uke. Vurder fortere. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jeg synes hun er et skikkelig smykke. Takk for tilbakemeldingen. Jeg noterer meg denne også og vurderer om jeg bør ha dette som profilbilde frem til sommeren. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 1 minute ago, Deila said: Jeg synes hun er et skikkelig smykke. Hadde du latt henne gi deg head? Kunne blitt snasent med den ene tanna som stikker ut 😂 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg noterer meg denne også og vurderer om jeg bør ha dette som profilbilde frem til sommeren. Støttes herfra, gjerne lenger også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SirOwen skrev (3 minutter siden): Hadde du latt henne gi deg head? Kunne blitt snasent med den ene tanna som stikker ut 😂 Head? Det var en ny variant om jeg tror du mener det du mener her. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Eg vurdere nu å være adjutant for Hanner Yiddo på den Kontraskjær, men eg trekke meg om storbrødrene til hanner franner er med ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 Just now, Deila said: Head? Det var en ny variant om jeg tror du mener det du mener her. Vanlig i enkelte amerikanske serier, herunder den jeg ser på as we speak, nemlig Power Book II. Oppfølgeren til kremserien Power. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Eg vurdere nu å være adjutant for Hanner Yiddo på den Kontraskjær, men eg trekke meg om storbrødrene til hanner franner er med ... Mine kilder melder at det blir storinnrykk til den Kontraskjæren. Eg holde kortene tett til brystene foreløpig, men et av alternativene vil være å legge seg i skjul ved den Østensjøvatn sammen med vår gode vend. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Setter dere penger på Yiddo eller Hanner Franner på detter event? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Detter spørsmål må eg sove på. God natten Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Detter spørsmål må eg sove på. God natten Lov å ringe en venn også. Good night, Moen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Om dere trenger litt inspo så var dette ganske satisfying å se på. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2021 Ro dere ned. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2021 Okaaay daa, jeg tar hintet. I tillegg er tørketrommelen ferdig og sengetøyet lagt på. God natt, alle spøkelser her inne!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg