Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg så rektor hos oss var ute og uttalte seg. Han sa at foreleserne vil gå fra dør til dør til studentene og holde forelesninger hjemme hos folk.

Likte den sms og mail vi fikk med "håper dere har hatt en fin ferie, det blir digital forelesning frem til 18.jan"

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Likte den sms og mail vi fikk med "håper dere har hatt en fin ferie, det blir digital forelesning frem til 18.jan"

Haha, sant. Kan ikke si det hjalp på motivasjonen, men klarer vel å psyke seg opp til ett fag til.

Lenke til kommentar

Haha, sant. Kan ikke si det hjalp på motivasjonen, men klarer vel å psyke seg opp til ett fag til.

I tillegg til det som sto at folk blir oppfordret til og ikke reise til Oslo før 18.jan. Sikkert hyggelig og motiverende å få høre at en ikke er ønsket i byen man studerer i. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

I tillegg til det som sto at folk blir oppfordret til og ikke reise til Oslo før 18.jan. Sikkert hyggelig og motiverende å få høre at en ikke er ønsket i byen man studerer i. 

Ja, stemmer det. Kommer jo garantert til å være høyt smittetrykk en stund nå, så skulle ikke forundre meg om hele semesteret går flyten for mange. Interessant det med fem i hver husstand også. Heldigvis er bibliotekene ikke stengt foreløpig, så det er mulig man kan møte kohorten til bachelorskriving et par ganger. Om man er heldig.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Ja, stemmer det. Kommer jo garantert til å være høyt smittetrykk en stund nå, så skulle ikke forundre meg om hele semesteret går flyten for mange. Interessant det med fem i hver husstand også. Heldigvis er bibliotekene ikke stengt foreløpig, så det er mulig man kan møte kohorten til bachelorskriving et par ganger. Om man er heldig.

Jeg er ferdig i juni og er ganske innstilt på at hele semesteret blir digitalt. Det vil ta tid dette og er en enorm logistikk som skal gå opp med vaksinering. Mener vi fikk beskjed om at det ble digitalt også på siste forelesning. 

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig i juni og er ganske innstilt på at hele semesteret blir digitalt. Det vil ta tid dette og er en enorm logistikk som skal gå opp med vaksinering. Mener vi fikk beskjed om at det ble digitalt også på siste forelesning. 

Ja, får bare gunne på. Heldigvis ikke forelesning før på fredag, så det kommer seg nok. Ser for øvrig på timeplanen at det har vært planlagt seminarer, workshops og forelesninger fysisk, men ansvarlig for dette faget lever i sin egen verden, så det har sikkert vært planlagt digitalt fra andre hold.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Unhinged med Russel Crowe tidligere i aften. 

Kunne ha vært meg hvis jeg ikke hadde tatt Anger Management kurset til hannerfranner.

Ja, det er forståelig. Jeg tenkte jeg bare trekker meg rolig tilbake når man blir beskyldt for det ene og det andre. Heldigvis hadde jeg skuddsikker vest, men må lære meg hvem jeg svarer.

Ser for øvrig Hacksaw Ridge.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Deila said:

Pokker meg stusselig å lese nyheter så langt i år

Sluttet å se nyhetssendinger for flere år siden. Bare fokus på elendighet og inkompetente politikere.

Hadde de sluttet å sende nyheter, hadde salget av antidepressiva gått kraftig ned her til lands.

Lenke til kommentar

Ja, det er forståelig. Jeg tenkte jeg bare trekker meg rolig tilbake når man blir beskyldt for det ene og det andre. Heldigvis hadde jeg skuddsikker vest, men må lære meg hvem jeg svarer.

Fascinerende hvordan Hanner Franner tenner på alle plugger umiddelbart når du svarer ham. Synd jeg gikk glipp av dagens underholdning. 

Lenke til kommentar

Fascinerende hvordan Hanner Franner tenner på alle plugger umiddelbart når du svarer ham. Synd jeg gikk glipp av dagens underholdning. 

Mulig jeg husker feil, men er vel ofte sånn når noen ikke forstår eller skriver noe som ikke passer.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Det er verre å "henge" med når undervisningen er digital? Kan se det for meg, men i jobb så er det pinadø utfordrende nok å være på nett i skypesamtaler/møter også. 

Både jobb og studier digitalt her. Det jeg synes er mest kjipt er at av en bachelor på 3 år så forduftet alt av det sosiale i 1,5 år og halvparten av tiden. Det var en viktig del av det for min del, og det er viktig med mange kontakter i det jeg studerer også. Men samma det nå, er snart ferdig og får ikke gjort noe med det. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Det er verre å "henge" med når undervisningen er digital? Kan se det for meg, men i jobb så er det pinadø utfordrende nok å være på nett i skypesamtaler/møter også. 

Ja, jeg vil si det. Kommer litt an på. Før nyttår hadde vi ofte forelesninger tidlig. Rett opp fra sena, for å følge med funker dårlig. Nå er det mye mer midt på dagen. Også er det bare over en drøy måned, så ikke mye å klage på. Tviler heller ikke når det gjelder jobb, og jeg får vel kanskje en smak når jeg forhåpentligvis får ny jobb om noen måneder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...