Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Huden er merkelig. Fredag kveld hadde jeg en kvise på nesa og en under leppa. Nå når det er søndag, er begge borte. Kan ha noe med kostholdet å gjøre. Hadde sånn rødaktig hud i ansiktet samtidig og følte at det svei litt. Hjelper muligens å drikke vann. Nå merker jeg ingenting og huden i ansiktet så hvit og ren ut i speilet nå. Merkelige greier, huden. Covid19 blekner. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Dei e spreng Klare Men det er en ting jeg undres over; Hvorfor går De alltid med buksene på hodet etter en Tottingham-seier? Er detter en slags tradisjon? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Vil si at kyllingkebab er undervurdert. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Bruker dere noen produkter i ansiktet? Bruker Sebamed håndkrem, men smører aldri noe i fjeset. Bare liker den følelsen av å ha ren hud. Altså uten kviser av ymse farger eller rødhet. Vet at man ikke skal pelle seg i ansiktet da. I alle fall nice å se seg i speilet og se renhet. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Rar i maven etter siste dagers festligheter. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (11 minutter siden): Vil si at kyllingkebab er undervurdert. Buksevand oxo. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 Olaf! Olaf! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Vi får håp de bli likar i morra. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 SirOwen skrev (2 minutter siden): Olaf! Olaf! Psykt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Hører fortsatt fyrverkeri. Kanskje på tide å gi seg når vi teller 3.januar? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Velger man planteboller fremfor kjøttbullar på IKEA? I don't think so!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hører fortsatt fyrverkeri. Kanskje på tide å gi seg når vi teller 3.januar? Eg ringe nu polisen! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Imovane, en vane? Brannfakkel? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Vi får håp de bli likar i morra. Jau, det e no bærre lekkert. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 4 minutes ago, Deila said: Hører fortsatt fyrverkeri. Oppsøk lege. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Granca skrev (20 minutter siden): Men det er en ting jeg undres over; Hvorfor går De alltid med buksene på hodet etter en Tottingham-seier? Er detter en slags tradisjon? Eg har blitt skallede og skjuler sjølvsakt detter ved at gå med denner på hoden 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (5 minutter siden): Hører fortsatt fyrverkeri. Kanskje på tide å gi seg når vi teller 3.januar? Var et par gjenger, som løp etter hverandre og fyrte mot hverandre her før i kveld. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg har blitt skallede og skjuler sjølvsakt detter ved at gå med denner på hoden Men i adle dagar?? Takker uansett for en søt julehistorie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg