Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Attpåtil med bacon? Blir for meget igjen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Blir kebab nå. Pay by card. No cash. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Eg skl gi Hanner Yiddo buksevann. Hanner er ironisk nok en av de ytterst få som liker detter. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Sannsynligvis den mest irriterende kjærringa på hele kloden. Artificial så det holder. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (6 minutter siden): Eg skl gi Hanner Yiddo buksevann. Eg tenkje nu at Demses vil bli slått rette ut når dei daier svinges ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 HYYYL skrev (1 minutt siden): Eg har nu aldrig sett på makan ...? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Hjemme nå, etter en meget rar busstur med en buss som var i «ikke trafikk» men som likevel kjørte meg til Aker Brygge. Det var bare meg og en spansk dame på denner buss. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hjemme nå, etter en meget rar busstur med en buss som var i «ikke trafikk» men som likevel kjørte meg til Aker Brygge. Det var bare meg og en spansk dame på denner buss. Spansk dame? Hva skjedde Deila? Vær ærlig! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Det kimer nå til julekveld. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): en spansk dame på denner buss. Hvordan vet du detter? Danset hunner den flamenco i den midtgang? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det kimer nå til julekveld. Er julebjellene deres bunnspekte? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2021 5 minutes ago, Deila said: Hjemme nå, etter en meget rar busstur med en buss som var i «ikke trafikk» men som likevel kjørte meg til Aker Brygge. Det var bare meg og en spansk dame på denner buss. Er du XtraGal3? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Er julebjellene deres bunnspekte? Dei e spreng Klare Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Utrolig utvikling her nå. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Huden er merkelig. Fredag kveld hadde jeg en kvise på nesa og en under leppa. Nå når det er søndag, er begge borte. Kan ha noe med kostholdet å gjøre. Hadde sånn rødaktig hud i ansiktet samtidig og følte at det svei litt. Hjelper muligens å drikke vann. Nå merker jeg ingenting og huden i ansiktet så hvit og ren ut i speilet nå. Merkelige greier, huden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Utrolig utvikling her nå. Overraskende korrekt skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg