HYYYL Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): ALDRI MER. Er det ikke det man sier? Aldri mer hva? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Da var man hjemme igjen. Koselig å besøke familien og alt det der, men fy faen. Det er jo nesten umulig å få fred og ro. Mer sliten nå enn da man avsluttet siste eksamen før jul. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): siste eksamen Er det sant at De har enda 17 - sytten - eksamener igjen før vi skriver 18. mai? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Er det sant at De har enda 17 - sytten - eksamener igjen før vi skriver 18. mai? Sluttet på skolen da det i går ble bestemt at det blir digital undervisning dette semesteret også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 HYYYL skrev (5 minutter siden): Aldri mer hva? Lukks laik fyllenørvs. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Sluttet på skolen da det i går ble bestemt at det blir digital undervisning dette semesteret også. Seriøst? Flott. Du må uanz være utlært nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sluttet på skolen da det i går ble bestemt at det blir digital undervisning dette semesteret også. Envis der altså. Hjemmeeksamen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Envis der altså. Nydelig ord, enda mer nydelig med orddeling. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Envis My middle name. Sammen med Presley. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Envis der altså. Hjemmeeksamen? Skal sette meg litt inn i det i morgen, men vi har metodefag som avsluttende før bachelor. I gruppe der vi blir vurdert etter bestått/ikke bestått. Skal nok gå fint uansett, og det er vel en mappeeksamen, men spent på hva slags beskjed vi får til uken. Skulle i hvert fall være et fag der vi skulle ha diverse workshops på skolen. Blir vel ikke like lett å gjennomføre det digitalt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Eg har nu funnet ut at den finger mellom langfinger og lillefinger er ein ringfinger ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Eg har nu funnet ut at den finger mellom langfinger og lillefinger er ein ringfinger ... Hu der gir hint? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Hu der gir hint? Eg kom i skade for å kalle den noko anna på VGD ... Eg beklagar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er Delilah full? Det kan se slik ut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Eg har nu funnet ut at den finger mellom langfinger og lillefinger er ein ringfinger ... Bare gi'a fingeren og bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Tyttebær Bringebær? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det kan se slik ut. Dette kan umulig gå bra. Ringer nannyen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg