Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Tror også bonden får valgets kvaler. Og Baz selvsagt. Bonden kommer til å knekke sammen når dildoen kommer, alle innrømmelser kommer iført krampegråt. Helsepersonell vil nok ha lav terskel for å ta vaksinen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 lsklars skrev (7 minutter siden): Tenker flyselskapene også tenker sitt. Folk er desperate etter utenlandstur, og spesielt syden. Vil nok koste flesk i starten. Skal kjøpe flesk på mandag, så jeg har... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Bonden kommer til å knekke sammen når dildoen kommer, alle innrømmelser kommer iført krampegråt Ser det dessverre for meg. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (7 minutter siden): Ser det dessverre for meg. I au.. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Meltdown på netthinnen. Gikk alt for lite på ski i fjor btw. Håper på bedre takter i år. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (22 minutter siden): Gikk alt for lite på ski i fjor btw Nesten skiføre på Grancen i fjor. Merkede stier. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Felleski? Over sand og hei? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (5 minutter siden): Over sand og hei? Har du vært på nudiststranden der? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 lsklars skrev (2 minutter siden): Har du vært på nudiststranden der? Selvsagt. Sett MYE rart! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (15 minutter siden): Over sand og hei? Bedre over skog og hei? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bedre over skog og hei? Nei. På sommeren er det greit. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Nei. På sommeren er det greit. Nå er du helt Asbjørn. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 Morgen God, alle coronahatere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (15 minutter siden): Nå er du helt Asbjørn. Har du vært i tvil om at jeg er 100% ferdig med konseptet vinter? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Har du vært i tvil om at jeg er 100% ferdig med konseptet vinter? Jeg vet, men da funker det dårlig å svare: Nesten skiføre på Grancen i fjor. Merkede stier. Det er litt Asbjørn. No offence. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 HYYYL skrev (Akkurat nå): ALDRI MER. Er det ikke det man sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg