Gavekort Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Blir vel feil å utelukke denne? Det er jo klart en fordel for meg også, men jeg har aldri vært spesielt bekymret for meg selv. Det handler mest om å ikke spre det videre til andre som ikke tåler viruset så godt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Gavekort skrev (Akkurat nå): Det er jo klart en fordel for meg også, men jeg har aldri vært spesielt bekymret for meg selv. Det handler mest om å ikke spre det videre til andre som ikke tåler viruset så godt. Skjønner, det gjør jo egentlig alle, men så er det slik at hvis du får viruset, så kan du ende opp i en situasjon hvor du angrer på at du ikke vaksinerte deg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Gavekort skrev (Akkurat nå): Det er jo klart en fordel for meg også, men jeg har aldri vært spesielt bekymret for meg selv. Det handler mest om å ikke spre det videre til andre som ikke tåler viruset så godt. Er vel derfor de fleste friske under 65 tar den. Resten bør jo bare. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Nei, skal ikke ta vaksinen. Trenger den ikke. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Resten bør jo bare. Njaaaaaaaaa. Så langt har en av fire fått påvist lungeskader etter å ha hatt viruset. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) lsklars skrev (1 minutt siden): Nei, skal ikke ta vaksinen. Trenger den ikke. Har du ikke tenkt å pisse oppover veggene på Puerto Rico senteret i år? Jeg bare spør? Endret 2. januar 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Njaaaaaaaaa. Så langt har en av fire fått påvist lungeskader etter å ha hatt viruset. Nettopp! Alle bør ta den!! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Har du ikke tenkt å pisse oppover veggene på Puerto Rico senteret i år? Jeg bare spør? Blir neppe noen tur i år uansett. Neste år derimot, da skal jeg urinere oppover nye senteret. Det gledes. Lillebrors skal få smake urin. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Nettopp! Alle bør ta den!! Alle skal ta den. Vi kjører Kinavariant på de som ikke vil. Hunt them down. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 lsklars skrev (6 minutter siden): Nei, skal ikke ta vaksinen. Trenger den ikke. Håper virkelig du tuller. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Ja, blir nok å få seg ei "spræte" når den tid kommer. Den dagen vi får kontroll på faenskapet kan ikke komme fort nok. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Vi kjører Kinavariant på de som ikke vil Jeg respekterer vaksinemotstandere på lik linje med Trump-supportere. Dessuten tviler jeg at noen som ikke vaksinerer seg får reise noe sted de nærmeste årene uansett. De fortjener det heller ikke, megaegoistene. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Håper virkelig du tuller. Selvsagt skal jeg ta den. Folk som ikke tar den er egoister. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Selvsagt skal jeg ta den. Folk som ikke tar den er egoister. Godt! Folk bør få valget mellom å ta sprøyta eller en gigadildo langt oppi fua. 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Skal du til Sydens perle snart? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Folk bør få valget mellom å ta sprøyta eller en gigadildo langt oppi fua Kent tar gjerne begge deler. 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 lsklars skrev (1 minutt siden): Skal du til Sydens perle snart? Jeg skal grance så snart det går an. Kanskje mars/april? Lov å håpe. Det blir et vilt trøkk når det åpner! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Kent tar gjerne begge deler. Tror også bonden får valgets kvaler. Og Baz selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Nå er dere slemme med SlemmeKent. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg skal grance så snart det går an. Kanskje mars/april? Lov å håpe. Det blir et vilt trøkk når det åpner! Tenker flyselskapene også tenker sitt. Folk er desperate etter utenlandstur, og spesielt syden. Vil nok koste flesk i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg