Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Han var neppe årsaken? Nei. Han har en liten rolle, som en fusentast av en eks-proffbokser. Men den er nok litt vanskelig å få tak i for amatører. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 1 minute ago, Deila said: Du er sær på det TM greiene dine haha. Money talks, baby! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): eks-proffbokser. Rollen passet jo han godt da. Hvorfor ikke Kung Fu? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Rollen passet jo han godt da. Hvorfor ikke Kung Fu? Si det... Burde spurt ham da jeg så den. Den finnes på bukta, ser jeg nå. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Det er aldeles for dårlig. Den er ikke ueffen. Paul Scholes kunne vært hovmester på en hvilken som helst restaurant i Manchester, Vidar. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 Sitter og laxer i Lagoon Lagoon. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Herlig kommentator. Vet ikke hvorfor han får så mye hat. Klarer å holde seg saklig og habil (riktig ord?), i motsetning til Al saker. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Siden vi, evt. jeg, er inne på afroamerikanske skuespillere med uovertruffen stemme, så må jo Morgan Freeman og Samuel L. Jackson nevnes, i samme åndedrag som nevnte Sidney Poitier. Pure class. Endret 2. januar 2021 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvis Al saker kommenterer Liverpool-Utd på bursdagen min, så ser jeg heller på en stream. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hvis Al saker kommenterer Liverpool-Utd på bursdagen min, så ser jeg heller på en stream. Sedvanlig ignorant Man U-fan der altså. 2 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 Tar Kitchen Airlines inn til senga. Later, dogz!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Kan gjenta hva jeg har sagt før. Jeg er som Fantomet. Hard mot de harde. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 SirOwen skrev (1 minutt siden): Later, dogz!! Det var tidlig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Det var tidlig. Gotta be fresh for work, you feel me? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tar kvelden selv. Good night, people. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 For en ekkel jævel Tyrone Mings er. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 God natten Owen og Deila, snakkas i morgo! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Mr Fawk skrev (5 minutter siden): For en ekkel jævel Tyrone Mings er. Gud bedre, i motsetning til Cantona ............. eller Keane? Det er så tjukke briller at all verdens b-preparater vil unnskylde hva som helst. Her er det nok viktigst å henge med hypen, jfr. det man leser og hører på verdensveven. 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyrone Mings albuet Pogba med vilje og kvestet Zlatan for fem år siden. Han er en psykopat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg