Deila Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) SirOwen skrev (1 minutt siden): Copycat. Vet den har blitt postet før, men tenkte at tråden trengte en påminnelse til og en oppfriskning. Endret 2. januar 2021 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (32 minutter siden): Lovende utvikling i "De var fem" Harlan Coben har skrevet den. Han er et geni. ''Tell no-one'' er en av tidenes filmer for meg. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Harlan Coben har skrevet den. Han er et geni. ''Tell no-one'' er en av tidenes filmer for meg. Da har jeg et tips til senere. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Da har jeg et tips til senere. Et mysterium som er dønn umulig å legge fra seg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Et mysterium som er dønn umulig å legge fra seg. Legger det fra meg, enn så lenge:) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Sjakalen på TVN. Har sett den før, men greit gjensyn. Gere snakker irsk aksent, og Sidney Poitier har som afroamerikanske skuespillere flest en helt vidunderlig stemme. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Legger det fra meg, enn så lenge:) Den må være påbegynt først, gauder. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 10 minutes ago, Deila said: Vet den har blitt postet før, men tenkte at tråden trengte en påminnelse til og en oppfriskning. Uh-huh...skriv det som kommentar når du betaler fakturaen så jeg vet at det er deg 😂 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Den må være påbegynt først, gauder. Siden den ikke er påbegynt, så legger jeg den fra meg, enn så lenge .............. din fettoter. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (12 minutter siden): Da snøer det meget tett i den Molde by, pompel123 må gjøre klar skiene ... Skiene er glidet for lenge siden! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2021 13 minutes ago, Mr Fawk said: Feilpost. For sent, jeg så hva du skrev. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): din fettoter. Nå snakker vi kompliment! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Mr Fawk skrev (15 minutter siden): Eller chippen til Cantona med den feiringa med kragen oppe Spør Neil «Razor» Ruddock. Nei, vent, spør Cantona om dette med kragen. Den sinnsforvirrede franskmannen kommer ikke til å svare. 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Nå snakker vi kompliment! Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Vil dere ha en eller to "morsomme" historie om Roar Stokke? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Vil dere ha en eller to "morsomme" historie om Roar Stokke? Er det bare to? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Cantona Spiller faktisk i en av tidenes beste filmer, Sommer i Loire/Les enfants du marais. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Spiller faktisk i en av tidenes beste filmer, Sommer i Loire/Les enfants du marais. Han var neppe årsaken? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er det bare to? Det er nok flere, men han er såpass at han ikke skjemmer seg ut for ofte. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 SirOwen skrev (12 minutter siden): Uh-huh...skriv det som kommentar når du betaler fakturaen så jeg vet at det er deg 😂 Du er sær på det TM greiene dine haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg