Dask meg med en pakke salami Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Da blir jo jeg din overordnede? Noen problemer med det? Hvorfor blir du det? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Just now, Stormoen33 said: Da blir jo jeg din overordnede? Noen problemer med det? Har ingen problemer med det. Sendte i alle fall en søknad og håper jeg får en sjanse. Har mye tid til overs og kan moderere bra. Var mod en kort periode på en side som het PCMNorge for mange år siden. Anser meg selv som fair, så vil ikke bruke pisken og gi folk skrivesperre. Vil bare gjøre VGD til et bedre sted. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Hvorfor blir du det? Erfaring? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Hvorfor blir du det? Det er jo bare slik at man spør om råd til andre moderatorer, når man ikke er sikker selv. Det var en flåsete uttalelse fra meg. Beklager. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 8 minutes ago, Mr Fawk said: så vil ikke bruke pisken og gi folk skrivesperre. Dette er en del av jobben, nettopp for å gjøre VGD til et bedre sted. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) 24 minutes ago, SirOwen said: Dette er en del av jobben, nettopp for å gjøre VGD til et bedre sted. Ja, hvis det er en god grunn selvsagt. Men jeg hadde ikke gitt Granca skrivesperre bare fordi jeg ikke liker ham, liksom. Hadde gitt det til folk som f. eks. hadde skrevet «Eat shit wolvesfans her inne patetiske cunts!», selv om det kanskje er litt mer takhøyde i kamptråder. Det viktigste er at de verste trollete ugressene ryker. Endret 1. januar 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 7 minutes ago, Mr Fawk said: Ja, hvis det er en god grunn selvsagt. Men jeg hadde ikke gitt Granca skrivesperre bare fordi jeg ikke liker ham, liksom. Hadde gitt det til folk som f. eks. hadde skrevet «Eat shit wolvesfans her inne patetiske cunts!», selv om det kanskje er litt mer takhøyde i kamptråder. Det viktigste er at de verste trollete ugressene ryker. Good answer. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 Lytter nå på den nyeste plata til den avdøde rapperen MF Doom. Kule tekster. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Køyer nå, så vær stille de neste 9-10 timene. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 lsklars skrev (5 timer siden): Burde hvert lov å kjøpe fyrverkeri hver helg. Kreizi bisnizz, ''vært''! Er De på P-senteret i fyllen?? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 God morgen syvsovere. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Morgen God, alle popcorn-gumlere!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Overlater slikkeritronen til Mr Fawk fremover, må bli matchfit før sommeren. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Overlater slikkeritronen til Mr Fawk fremover, må bli matchfit før sommeren. Du har tenkt deg til Granca? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Hvorfor har jeg intromelodien til Rederiet i hodet? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2021 Just now, Stormoen33 said: Du har tenkt deg til Granca? Har jo bestilt tur, men fortsatt ikke sikker på at det blir en realitet. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. januar 2021 Del Skrevet 1. januar 2021 SirOwen skrev (Akkurat nå): Overlater slikkeritronen til Mr Fawk fremover, må bli matchfit før sommeren. Høres ut som en god plan. Er vel på tide å ta seg litt i nakken fremover ja. Kan ha som motivasjon at en føler seg bra når samfunnet åpner igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg