Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Stormoen33 said:

Da blir jo jeg din overordnede? Noen problemer med det?

Har ingen problemer med det. Sendte i alle fall en søknad og håper jeg får en sjanse. Har mye tid til overs og kan moderere bra. Var mod en kort periode på en side som het PCMNorge for mange år siden. Anser meg selv som fair, så vil ikke bruke pisken og gi folk skrivesperre. Vil bare gjøre VGD til et bedre sted. Tiden vil vise.

Lenke til kommentar
24 minutes ago, SirOwen said:

Dette er en del av jobben, nettopp for å gjøre VGD til et bedre sted.

Ja, hvis det er en god grunn selvsagt. Men jeg hadde ikke gitt Granca skrivesperre bare fordi jeg ikke liker ham, liksom. Hadde gitt det til folk som f. eks. hadde skrevet «Eat shit wolvesfans her inne patetiske cunts!», selv om det kanskje er litt mer takhøyde i kamptråder. Det viktigste er at de verste trollete ugressene ryker.

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mr Fawk said:

Ja, hvis det er en god grunn selvsagt. Men jeg hadde ikke gitt Granca skrivesperre bare fordi jeg ikke liker ham, liksom. Hadde gitt det til folk som f. eks. hadde skrevet «Eat shit wolvesfans her inne patetiske cunts!», selv om det kanskje er litt mer takhøyde i kamptråder. Det viktigste er at de verste trollete ugressene ryker.

Good answer.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Overlater slikkeritronen til Mr Fawk fremover, må bli matchfit før sommeren.

Høres ut som en god plan. Er vel på tide å ta seg litt i nakken fremover ja. Kan ha som motivasjon at en føler seg bra når samfunnet åpner igjen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...