Granca Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men det må me seie oss fornøgde me. Vil De anbefale å drikke Elnelvågen-style, eller er slikt frarådet paa Eders kanter? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 7 minutes ago, Mr Fawk said: Man Utd-tråden, serietråden, coronatråden, gameweeks, diverse tråder på filmforumet. Enn du, Sir? Blir vel mest serie- og filmtråden, pluss noe i "hva som irriterer deg"-tråden. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Vil De anbefale å drikke Elnelvågen-style, eller er slikt frarådet paa Eders kanter? Eg kan ikkje tilråde 96% bar, eg må nok tilråde noko anna i glaset også ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 10 minutes ago, Stormoen33 said: Lars skal ha. Lars bruker penger på rislunsj. Da er det ikke så rart at han også svir av penger på eksplosiver fra Kina. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Har dog roet meg i coronatråden, gikk opp for meg at man ikke skal tulle med viruset når jeg leste en artikkel om hvor mye det hadde ødelagt for familier i England inn mot juletiden. Så beklaget oppførselen min der og ble tilgitt. Greit å gå inn i det nye året med blanke ark og ingen skjeletter i skapet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): eksplosiver fra Kina. Eg ville styrt unna. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 2 minutes ago, Mr Fawk said: Så beklaget oppførselen min der og ble tilgitt. Det skal du ha, Dr Fawk, du er god på å innrømme når du har tatt feil. Stiller meg dog undrende til din kjærlighetserklæring overfor Bonden tidligere i aften. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Eg ville styrt unna. Eg også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Mr Fawk skrev (11 minutter siden): Greit å gå inn i det nye året med blanke ark og ingen skjeletter i skapet. Det tror jeg kan være greit. Lover du å lære deg å lage mat også? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 SirOwen skrev (37 minutter siden): Eg også. Har opplevd nok ulykker med fyrverkeri, som heldigvis ikke har fått alvorlige konsekvenser, til å styre unna. Da får heller dem som syns dette er greit holde på. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Har opplevd nok ulykker med fyrverkeri, som heldigvis ikke har fått alvorlige konsekvenser, til å styre unna. Da får heller dem som syns dette er greit holde på. Alkohol, fyrstikker og eksplosiver er sjelden en god kombinasjon. I tillegg gidder jeg ikke å bokstavelig talt svi av tusenvis av kroner på noe som varer i et par minutter. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Har dåkker ikkje lagt dåkker enda Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Alkohol, fyrstikker og eksplosiver er sjelden en god kombinasjon. Du glemte dumhet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Har dåkker ikkje lagt dåkker enda Eg ska ikkje leggje meg før Molde er den seriemester igjen! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: Du glemte dumhet. Det ligger innbakt i alkoholen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 31. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2020 6 minutes ago, TheIceman10 said: Har dåkker ikkje lagt dåkker enda Skal legge meg om en time, da får jeg 9 timer under monsterdyna før jeg skal på jobb. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 TheIceman10 skrev (6 minutter siden): Har dåkker ikkje lagt dåkker enda Lenge til det. Bør jeg drikke litt nå for å stille forberedt til den morgen natt? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Skal legge meg om en time, da får jeg 9 timer under monsterdyna før jeg skal på jobb. Har du aldri fri Owen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Lenge til det. Bør jeg drikke litt nå for å stille forberedt til den morgen natt? Ein pjolter er vel innafor? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ein pjolter er vel innafor? Sikkert. Ville sikkert med fornuftig med et par nubber og/eller hikkaser i natt, men jeg så jævlig sjelden lyst på alkohol, så det blir neppe noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg