Sir Ale Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Just now, Winnowill said: Hvem er du? Ale-Jet. Også medlem i Adam Driver fanclub. 1 Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Ale-Jet. Også medlem i Adam Driver fanclub. Ja, da er jeg FG 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 - Are you taking me to the hospital? - No, Sir! You need top medical expertise. We’re taking you to the comment section on Facebook. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 53 minutes ago, Granca said: - Are you taking me to the hospital? - No, Sir! You need top medical expertise. We’re taking you to the comment section on Facebook. Gud bedre.. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) 2 hours ago, Winnowill said: Ja, da er jeg FG Kult. Du så Adam Driver live på broadway, det må ha vært en interessant opplevelse? Synd han ble oscarnominert samme år som Joaquin Phoenix blåste alle av banen i Joker. Driver sitt dramatiske skuespill i Marriage Story var bortimot perfeksjon. Ett år siden jeg så den, får ta et gjensyn snart. Intens film. Endret 30. desember 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Mr Fawk skrev (8 timer siden): Kult. Du så Adam Driver live på broadway, det må ha vært en interessant opplevelse? Synd han ble oscarnominert samme år som Joaquin Phoenix blåste alle av banen i Joker. Driver sitt dramatiske skuespill i Marriage Story var bortimot perfeksjon. Ett år siden jeg så den, får ta et gjensyn snart. Intens film. Det var utrolig kult, han var så intens! Men han hadde en intens rolle da, og på sitt mest intense kunne en jo nærmest kjenne spyttet hans i trynet i salen, hehe. 3 timer bare fløy avgårde! Han lander en Oscar før eller senere, så dyktig som han er. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 (endret) En dag igjen av dette dumme aaret. Endret 30. desember 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Den var snodig. Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Drit at VGD blir stengt om natten.. sitter å ser på direktekamera av skredet på Nrk. Har ingen tro på at noen kan overleve de kalde leirmassene, men om det er noen hulrom i de raste husene, derimot. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 God morgen forresten? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Fedme Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 lsklars skrev (6 minutter siden): Fedme Tror du noen kan bli så feite at de kan utløse et skred? På Grorud, for eksempel? Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Tror du noen kan bli så feite at de kan utløse et skred? På Grorud, for eksempel? Svarer ja på vegne av meg selv og Lars. Mvh Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Svarer ja på vegne av meg selv og Lars. Mvh Det takker jeg for. I morgen skal det drikkes og etes. Heldigvis skal detter foregå seg i Ila, der det er paddeflatt og tre meter over havet. Små farer for fedmeskred. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): I morgen skal det drikkes og etes. Heldigvis skal detter foregå seg i Ila, der det er paddeflatt og tre meter over havet. Små farer for fedmeskred. Nydelig og flott! 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Fullstendig krise på den andre siden i går. Vurderer å gå psykologi-studiet til høsten. Når jeg er ferdig vil jeg tilby bistand der borte. Jeg tror det fortsatt er håp. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Jeg tror det fortsatt er håp. It's not. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Skal du ned å tenne på fyrverkerien i sentrum i kveld Icemann123? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg