Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Deila skrev (1 minutt siden):

De er fortsatt i et soleklart mindretall, selv om de kanskje er høylytte på internett og i kommentarfeltene på Facebook. 70% av befolkningen ønsker å ta den siste meningsmåling jeg så. Noen er skeptiske og ønsker mer info, men er ikke nødvendigvis motstandere. 

Med tanke på at det finnes temmelig mange i verden som har Facebook som sin eneste nyhetskilde (grøss og gru) så blir det nok flere etterhvert. Dumhet sprer seg som ild i tørt gress når det kommer til SOME.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Winnowill skrev (1 minutt siden):

Med tanke på at det finnes temmelig mange i verden som har Facebook som sin eneste nyhetskilde (grøss og gru) så blir det nok flere etterhvert. Dumhet sprer seg som ild i tørt gress når det kommer til SOME.

For all del, det finnes nok av konspirasjonsskrullinger og tinnfoliehatter der ute, men er ikke så bekymret for at nok folk skal ønske å ta vaksinen. Ikke der hovedproblemet ligger nå. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

For all del, det finnes nok av konspirasjonsskrullinger og tinnfoliehatter der ute, men er ikke så bekymret for at nok folk skal ønske å ta vaksinen. Ikke der hovedproblemet ligger nå. 

Om man ønsker å reise i 2021, tror jeg at man må vaksinere seg.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare meg hvorfor man på "siste innlegg" under innstillinger velger vekk tema som Data på ignorere så allikevel kommer tema under dette frem? Man må vel ikke inn på selve Databolken og krysse vekk hvert ENESTE undertema for å slippe å få det opp i "siste innlegg" ? (er jo haugevis av undertema på hvert eneste hovedtema).

Endret av Winnowill
Lenke til kommentar
Winnowill skrev (6 minutter siden):

Er det noen som kan forklare meg hvorfor man på "siste innlegg" under innstillinger velger vekk tema som Data på ignorere så allikevel kommer tema under dette frem? Man må vel ikke inn på selve Databolken og krysse vekk hvert ENESTE undertema for å slippe å få det opp i "siste innlegg" ? (er jo haugevis av undertema på hvert eneste hovedtema).

Aner ikke, send spørsmål til en av de mange moderatorene her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...