Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Langtidsstekt ribbe her. Klar nå, og ble satt inn i ovnen i går kveld. Stappe av jordskokk og poteter, samt andre grønnsaker og surkål blir tilbehør. Samt en julesaus, bl.a. basert på svisker, kalvefond og balsamicoeddik. 

Jeg visste det, du er Eivind Hellstrøm!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (1 time siden):

Langtidsstekt ribbe her. Klar nå, og ble satt inn i ovnen i går kveld. Stappe av jordskokk og poteter, samt andre grønnsaker og surkål blir tilbehør. Samt en julesaus, bl.a. basert på svisker, kalvefond og balsamicoeddik. 

Din flottenfeier!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (18 minutter siden):

Far kan vel best tenker jeg ...

Usikker på den gitt, men vi har nok våre ulike styrker på kjøkkenet. En ting er jeg helt sikker på. Jeg er mer effektiv på kjøkkenet, og i tillegg søler og roter han noe jævlig til tider. Det gjør jeg så og si aldri. Klarer faktisk å vaske og rydde mens jeg lager mat.

Endret av Tyttebærtryne
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Klar over den, men jeg fant oppskrifter fra Hordaland og Jarfjord i Finnmark. MEN, det skal sies. Blir ikke overrasket om surlaksen opprinnelig kommer fra Trøndelag, det har jo kommet overmåtelig mye godt fra vårt distrikt.

Hehe, den er god.

Lenke til kommentar
19 hours ago, Stormoen33 said:

Kan fullt lovlig knulle en 16 åring, men får loven på nakken om en får bilde av en 17-åring."

Det som står her er jo helt sant. Eg har selv gjort det mange ganger og det var ikke bare greit, men også bejublet av foreldrne hennes. Resulterte blant annet i invitasjon til mange hyggelige hytteturer. 

Har du for vane å ta opp irrelevante ting i 3 - 4 tiden om morningen? 

Lenke til kommentar
19 hours ago, Stormoen33 said:

Du vet hva du har gjort og hva du gjorde 23/12, så kom ikke her å spill offer for "strenge" moderatorer.

Ja eg veit meget godt kva eg gjorde. Ingenting, dvs ingenting galt. Du skjønner det har seg slik at eg er feilaktig beskyldt for å ha skrive noko rasistisk. Eg ville gjerne vise vgd-brukerne at man kan bli utestengt av å skrive ikke-rasistisk innhpld.

Så siterte eg den ikke-rasistiske setningen og fikk selvsagt brei støtte i at den ikke er rasistisk.

Så har eg en mistanke om at det foregikk ørlitt mer utrensking på vgd som resultat av svar på mitt innlegg.  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...