Stormoen33 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Langtidsstekt ribbe her. Klar nå, og ble satt inn i ovnen i går kveld. Stappe av jordskokk og poteter, samt andre grønnsaker og surkål blir tilbehør. Samt en julesaus, bl.a. basert på svisker, kalvefond og balsamicoeddik. Jeg visste det, du er Eivind Hellstrøm! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Langtidsstekt ribbe her. Klar nå, og ble satt inn i ovnen i går kveld. Stappe av jordskokk og poteter, samt andre grønnsaker og surkål blir tilbehør. Samt en julesaus, bl.a. basert på svisker, kalvefond og balsamicoeddik. Amazing. Hørtes nydelig ut. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Langtidsstekt ribbe her. Klar nå, og ble satt inn i ovnen i går kveld. Stappe av jordskokk og poteter, samt andre grønnsaker og surkål blir tilbehør. Samt en julesaus, bl.a. basert på svisker, kalvefond og balsamicoeddik. Din flottenfeier! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): Jeg visste det, du er Eivind Hellstrøm! Da er det i så fall poden, det var han som sto for maten:) Han har sikkert fått litt inspirasjon fra sin far. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 lsklars skrev (1 time siden): Amazing. Hørtes nydelig ut. Var ikke så verst, det skal sies. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Granca skrev (10 minutter siden): Din flottenfeier! Bare jul en gang i året. Har deg alvorlig mistenkt for å være i samme flottenfeiergata når det gjelder mat. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Da er det i så fall poden, det var han som sto for maten:) Han har sikkert fått litt inspirasjon fra sin far. Far kan vel best tenker jeg ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 (endret) Stormoen33 skrev (18 minutter siden): Far kan vel best tenker jeg ... Usikker på den gitt, men vi har nok våre ulike styrker på kjøkkenet. En ting er jeg helt sikker på. Jeg er mer effektiv på kjøkkenet, og i tillegg søler og roter han noe jævlig til tider. Det gjør jeg så og si aldri. Klarer faktisk å vaske og rydde mens jeg lager mat. Endret 25. desember 2020 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Vurderer å lage Surlaks. Har aldri prøvd før. Får se om jeg tar meg på tak. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Vurderer å lage Surlaks. Aldri hørt om, må være noe trøndersk detter ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Aldri hørt om, må være noe trøndersk detter ... Virker ikke slik. Fant en oppskrift fra Hordaland bl.a. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Javel ... https://www.wappfodd.net/tradisjonsmat/fisk+og+skalldyr/surlaks+(sør-trøndelag) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (40 minutter siden): Bare jul en gang i året. Har deg alvorlig mistenkt for å være i samme flottenfeiergata når det gjelder mat. Nja. Du har muligens rett. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): https://www.wappfodd.net/tradisjonsmat/fisk+og+skalldyr/surlaks+(sør-trøndelag) Klar over den, men jeg fant oppskrifter fra Hordaland og Jarfjord i Finnmark. MEN, det skal sies. Blir ikke overrasket om surlaksen opprinnelig kommer fra Trøndelag, det har jo kommet overmåtelig mye godt fra vårt distrikt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Klar over den, men jeg fant oppskrifter fra Hordaland og Jarfjord i Finnmark. MEN, det skal sies. Blir ikke overrasket om surlaksen opprinnelig kommer fra Trøndelag, det har jo kommet overmåtelig mye godt fra vårt distrikt. Hehe, den er god. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 19 hours ago, Stormoen33 said: Kan fullt lovlig knulle en 16 åring, men får loven på nakken om en får bilde av en 17-åring." Det som står her er jo helt sant. Eg har selv gjort det mange ganger og det var ikke bare greit, men også bejublet av foreldrne hennes. Resulterte blant annet i invitasjon til mange hyggelige hytteturer. Har du for vane å ta opp irrelevante ting i 3 - 4 tiden om morningen? Lenke til kommentar
kytec Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 19 hours ago, Stormoen33 said: Du vet hva du har gjort og hva du gjorde 23/12, så kom ikke her å spill offer for "strenge" moderatorer. Ja eg veit meget godt kva eg gjorde. Ingenting, dvs ingenting galt. Du skjønner det har seg slik at eg er feilaktig beskyldt for å ha skrive noko rasistisk. Eg ville gjerne vise vgd-brukerne at man kan bli utestengt av å skrive ikke-rasistisk innhpld. Så siterte eg den ikke-rasistiske setningen og fikk selvsagt brei støtte i at den ikke er rasistisk. Så har eg en mistanke om at det foregikk ørlitt mer utrensking på vgd som resultat av svar på mitt innlegg. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 En artig reklame om en mann som takler mega-dårlig å få et stikk i armen. Hadde den gått gjennom nåløyet om mannen hadde vært A) Kvinne B) Mørkhudet ? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Ta deg sammen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. desember 2020 Del Skrevet 25. desember 2020 Makan til gnål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg