Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (1 minutt siden):

Fikk meg Philips One Blade til jul. Alt skjegget jeg hadde spart opp siden 1 desember er gone. 

Har hatt OneBlade i ett år omtrent, fantastisk for oss som ikke er så nøye med glattbarbering. Brukte min i dag, julenisse-skjegget borte på 3 minutter.🙂

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Har hatt OneBlade i ett år omtrent, fantastisk for oss som ikke er så nøye med glattbarbering. Brukte min i dag, julenisse-skjegget borte på 3 minutter.🙂

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd etter første gang jeg brukte den. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Nei ikke egentlig, men kvinnen syns det var ustyrtelig morsomt at hun fikk 14 truser av meg, jeg telte ikke bare rasket med meg og betalte. Men 14 var nok litt i overkant ...

Det var nok kanskje litt i overkant ja. Du skulle gått for sytten truser mens du var i gang. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Da har jeg hengt trusene til tørk. Ble et enormt forbruk i år etter å ha måttet skifte efter frokost, gudstjeneste, lunsj, kirkekaffe, kappgang rundt juletreet, middag og pakkeåpning. Sitter nu i nikkersene jeg fikk av oldefar, med brillene på nesetippen, og lar julefreden synke inn mens eg sipper et kopp kaffe. Dypper selvsagt smultringer, julekebaben og kjeksene jeg fikk av mormor i den.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...