Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med å forstå matlaging og jeg leste gjennom noen sider her, delte ut noen tomler også. Pølser klarer jeg å lage veldig fint, man skal koke og trekke pølsene. Du varmer opp vannet, setter pølsene i skjeden etter at det er varmt. Så setter du skjelen med pølsene i tilside så pølsene trekkes - da vil de ikke sprekkes. Gjorde det selv i går med wienerpølser til West Brom-kampen. Ferske lomper, sprøstekt løk og 5 wienerpølser. Alt dette jeg gjorde alt selv. God natt :thumbs:

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar

Ser det har blitt noen misforståelser hva GMartino angår. Det er ikke jeg som skriver disse innleggene. Som regel blir det siste innlegget hans etter redigering postet her som humor. Har gjort det et par ganger selv, og skal beklage overfor ham i morgen på VGD angående det. Greit å si unnskyld og beklager til folk man har behandlet dårlig. GM tror jeg er en bra fyr, og jeg har ofte svart ham litt krast og beskt i år, noe han ikke fortjener. Både vgd og diskusjon skal være hyggelige steder å være og et godt sted å lære. Så en unnskyldning til deg fra meg GMartino.

• Liker 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, Mr Fawk said:

Det med å forstå matlaging og jeg leste gjennom noen sider her, delte ut noen tomler også. Pølser klarer jeg å lage veldig fint, man skal koke og trekke pølsene. Du varmer opp vannet, setter pølsene i skjeden etter at det er varmt. Så setter du skjelen med pølsene i tilside så pølsene trekkes - da vil de ikke sprekkes. Gjorde det selv i går med wienerpølser til West Brom-kampen. Ferske lomper, sprøstekt løk og 5 wienerpølser. Alt dette jeg gjorde alt selv. God natt :thumbs:

Pølser inn i skjeden???

Nå går det litt over stokk og stein, synes jeg. Håper i det minste nevnte pølse ikke er av typen middagspølse...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...