Stormoen33 Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Natta her i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Ja her også. God natt. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) Det med å forstå matlaging og jeg leste gjennom noen sider her, delte ut noen tomler også. Pølser klarer jeg å lage veldig fint, man skal koke og trekke pølsene. Du varmer opp vannet, setter pølsene i skjeden etter at det er varmt. Så setter du skjelen med pølsene i tilside så pølsene trekkes - da vil de ikke sprekkes. Gjorde det selv i går med wienerpølser til West Brom-kampen. Ferske lomper, sprøstekt løk og 5 wienerpølser. Alt dette jeg gjorde alt selv. God natt Endret 21. desember 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 On 12/18/2020 at 12:24 AM, Tyttebærtryne said: ? Kopierte innlegget til GMartino. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Ser det har blitt noen misforståelser hva GMartino angår. Det er ikke jeg som skriver disse innleggene. Som regel blir det siste innlegget hans etter redigering postet her som humor. Har gjort det et par ganger selv, og skal beklage overfor ham i morgen på VGD angående det. Greit å si unnskyld og beklager til folk man har behandlet dårlig. GM tror jeg er en bra fyr, og jeg har ofte svart ham litt krast og beskt i år, noe han ikke fortjener. Både vgd og diskusjon skal være hyggelige steder å være og et godt sted å lære. Så en unnskyldning til deg fra meg GMartino. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2020 9 hours ago, Mr Fawk said: Det med å forstå matlaging og jeg leste gjennom noen sider her, delte ut noen tomler også. Pølser klarer jeg å lage veldig fint, man skal koke og trekke pølsene. Du varmer opp vannet, setter pølsene i skjeden etter at det er varmt. Så setter du skjelen med pølsene i tilside så pølsene trekkes - da vil de ikke sprekkes. Gjorde det selv i går med wienerpølser til West Brom-kampen. Ferske lomper, sprøstekt løk og 5 wienerpølser. Alt dette jeg gjorde alt selv. God natt Pølser inn i skjeden??? Nå går det litt over stokk og stein, synes jeg. Håper i det minste nevnte pølse ikke er av typen middagspølse... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Hæppi solsnu!! Innlegg 45307. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 2 hours ago, SirOwen said: Pølser inn i skjeden??? Nå går det litt over stokk og stein, synes jeg. Håper i det minste nevnte pølse ikke er av typen middagspølse... Mente kjelen. Litt skækk på imovane der. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Mr Fawk skrev (16 timer siden): Pølser klarer jeg å lage veldig fint, man skal koke og trekke pølsene. NEIIIIIIIIIIIIII, og atter NEIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Man skal IKKE koke pølser, de skal trekkes. Hvor vanskelig kan det være egentlig? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2020 Morgen God, alle djevler!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Hva ville verdenen vært uten? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Skal hilse fra Jan Olsen. Nå går han rundt om en enebærbusk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Julaftn om to daer. Ribba er krydra, og alt er vel. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Julaftn om to daer. Om to daier? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Om to daier? Nettopp. Har Hanner Yiddo funnet frem juledaiene enda? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har Hanner Yiddo funnet frem juledaiene enda? De er hengt opp på balkisen for lengst ja. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): De er hengt opp på balkisen for lengst ja. De skal vel pyntes i sin fineste skrud også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg