Deila Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): G-strengen på ferde igjen? Ble noe redigering ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ble noe redigering ja. Hvite trøyer... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): G-strengen på ferde igjen? Tror vi snakker han som spiser pizza med Sobril/Vival på her, syv dager i uken. Endret 18. desember 2020 av Tyttebærtryne tekstkorrigering Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Tror vi snakker han som spiser pizza me Sobril/Vival på her, syv dager i uken. Bare sitat av siste innlegg på VGD Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Tror vi snakker han som spiser pizza med Sobril/Vival på her, syv dager i uken. For et kosthold. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): For et kosthold. Hvordan er planene i Pylse nå da? Er det noen som har reist hjem? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Bare sitat av siste innlegg på VGD Som da pizzaspiseren, herunder Urgedrikkeren, allerede har sitert ............. om jeg ikke tar feil. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg har, Bosch stikksag, Feinsag, Dremel, De Walt drill, De Walt kappsag, Bosch sirkelsliper, Bosch platesag, eg e ein snekkermann. Har også ei manuell gjærsag som gir mye bedre resultat når man skal kutte hjørner på lister. (Hadde vinkelsliper , men ga den bort når jeg ikke hadde bruk for den lenger.) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): For et kosthold. Det er i alle fall et kosthold. Man skjønner at utgangspunktet ikke er det beste når far og sønn klør seg i hodet når de koker pølser. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hvordan er planene i Pylse nå da? Er det noen som har reist hjem? En som dro i går, så drar det en på søndag og en annen på mandag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): En som dro i går, så drar det en på søndag og en annen på mandag. Aiai -da kan du herje vilt alene i hele neste uke!!! YIIIIIIHAAA! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Har hatt den sangen på hjernen i hele dag takket være Kent. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Aiai -da kan du herje vilt alene i hele neste uke!!! YIIIIIIHAAA! Hmm ja vi får se hva jeg finner på. Skal jobbe lørdag-onsdag. Men jeg må ikke nødvendigvis jobbe i pylse da, når det uansett bare er hjemmekontor. Er bare å ta med seg jobbpcn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Jeg har, Bosch stikksag, Feinsag, Dremel, De Walt drill, De Walt kappsag, Bosch sirkelsliper, Bosch platesag, eg e ein snekkermann. Har også ei manuell gjærsag som gir mye bedre resultat når man skal kutte hjørner på lister. (Hadde vinkelsliper , men ga den bort når jeg ikke hadde bruk for den lenger.) Uvirkelig! Tror broren min slår deg på antall verktøy........men han er tømrer da!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Hmm ja vi får se hva jeg finner på. Skal jobbe lørdag-onsdag. Men jeg må ikke nødvendigvis jobbe i pylse da, når det uansett bare er hjemmekontor. Er bare å ta med seg jobbpcn. Den er fin! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): .men han er tømrer da!! Jau, men det er nok korrekt, da må man ha minst ei motorsag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, men det er nok korrekt, da må man ha minst ei motorsag. Ikke tømmerhugger, tømrer Men han har motorsag også Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 I'm lost in the tango I've lost all my friends they're gone too Drinking tequila, from my senoritas shoe Dancing on the tables, shooting for the moon While a thousand guitars are playing in tune No time for siesta, just let the music play We'll start the Fiesta, we'll dance the night away Ay, ay, ay, ay, it's party time Vaya con dios, goodbye Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Har hatt den sangen på hjernen i hele dag takket være Kent. Du liker mye norsk musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg