SirJames™ Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 2 minutes ago, dengelgen said: Fant fort ut at det var ikke noe å kaste bort tiden min på Tror fort jeg joiner deg i den tankegangen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): nå ble hun fornøyd. Godt å høre! Mindre lunefull altså... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Mr Fawk skrev (9 minutter siden): Synnfjell alene er foran Gudbrandsdalen. ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Godt å høre! Mindre lunefull altså... Mer som en kjælen pusekatt nå ja. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Det som er utroligt er nivået på Liverpooltråden her inne. Er faktisk folk der som hevder at spillet mot Tottenham var "ræl". Vel, jeg, Kloppern og øvrige britiske mediehus er sterkt uenige. Skulle tro de aldri hadde sett fotball før. Jeg siterer: "småspillet og pasningene satt ikke"... Gud bedre. Gud bedre.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Mer som en kjælen pusekatt nå ja. Det lover godt for julefreden i det Moenske hjem Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Det som er utroligt er nivået på Liverpooltråden her inne. Er faktisk folk der som hevder at spillet mot Tottenham var "ræl". Vel, jeg, Kloppern og øvrige britiske mediehus er sterkt uenige. Skulle tro de aldri hadde sett fotball før. Jeg siterer: "småspillet og pasningene satt ikke"... Gud bedre. Tre ting: 1) det er en Liverpooltråd her inne? 2) "småspillet og pasningene satt ikke"... stammer fra han der borte som mener Gini er rævva og kun spiller hjemover? 3) stay away? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Gud bedre.. Du har ikke planer om å sprenge innleggtelleren med et lite bidrag i Liverpool-thread altså? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Det lover godt for julefreden i det Moenske hjem Lovende ja, fint å få skiftet ut gammelt utslitte hvitevarer med nytt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): stay away? Run away!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Tre ting: 1) det er en Liverpooltråd her inne? 2) "småspillet og pasningene satt ikke"... stammer fra han der borte som mener Gini er rævva og kun spiller hjemover? 3) stay away? 1) https://www.diskusjon.no/topic/457483-liverpool-fc-home-of-klopptimus-prime-masters-of-the-universe/page/5009/#comments 2) Ikke umulig. 3) Hell yeah. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du har ikke planer om å sprenge innleggtelleren med et lite bidrag i Liverpool-thread altså? Ble ikke så fristet til det når jeg fikk høre om nivået. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Lovende ja, fint å få skiftet ut gammelt utslitte hvitevarer med nytt. Aiai -her ser jeg en umiddelbar fare: Snakk om oppussing av kjøkkenet Lingon kan kanskje bidra... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2020 Ruller i gang Nathan For You, eller kanskje His Dark Materials. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Aiai -her ser jeg en umiddelbar fare: Snakk om oppussing av kjøkkenet Lingon kan kanskje bidra... Ikke så usannsynlig, men Tyttebær kan nok puste rolig, jeg har gjort dette før. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Det eneste som er ræl, er spillet til Tottenham. Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Ble ikke så fristet til det når jeg fikk høre om nivået. Nei, er flere måneder siden jeg leste der sist og nivået og aktiviteten kan ikke måle seg med VGD Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Aiai -her ser jeg en umiddelbar fare: Snakk om oppussing av kjøkkenet Hu her mener at "vi" skal pusse opp hjemme (minimum stua), siden "vi" har pusset opp hos poden, and ongoing. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ikke så usannsynlig, men Tyttebær kan nok puste rolig, jeg har gjort dette før. Den er grei Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nei, er flere måneder siden jeg leste der sist og nivået og aktiviteten kan ikke måle seg med VGD Trådene med Liverpool på VGD er også ganske psyke da. Klarer ikke å lese der inne for lenge om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg