Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (9 minutter siden):

Det som er utroligt er nivået på Liverpooltråden her inne. Er faktisk folk der som hevder at spillet mot Tottenham var "ræl". Vel, jeg, Kloppern og øvrige britiske mediehus er sterkt uenige. Skulle tro de aldri hadde sett fotball før.

Jeg siterer: "småspillet og pasningene satt ikke"...

Gud bedre.

Gud bedre.. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (7 minutter siden):

Det som er utroligt er nivået på Liverpooltråden her inne. Er faktisk folk der som hevder at spillet mot Tottenham var "ræl". Vel, jeg, Kloppern og øvrige britiske mediehus er sterkt uenige. Skulle tro de aldri hadde sett fotball før.

Jeg siterer: "småspillet og pasningene satt ikke"...

Gud bedre.

Tre ting: 

1) det er en Liverpooltråd her inne?

2) "småspillet og pasningene satt ikke"... stammer fra han der borte som mener Gini er rævva og kun spiller hjemover?

3) stay away?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Tre ting: 

1) det er en Liverpooltråd her inne?

2) "småspillet og pasningene satt ikke"... stammer fra han der borte som mener Gini er rævva og kun spiller hjemover?

3) stay away?

1) https://www.diskusjon.no/topic/457483-liverpool-fc-home-of-klopptimus-prime-masters-of-the-universe/page/5009/#comments

2) Ikke umulig.

3) Hell yeah.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Nei, er flere måneder siden jeg leste der sist og nivået og aktiviteten kan ikke måle seg med VGD

Trådene med Liverpool på VGD er også ganske psyke da. Klarer ikke å lese der inne for lenge om gangen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...