Deila Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Det er her jeg tror vi tar alvorlig feil. Pandemirådene sier ikke at vi bør være alene, ei heller på julaften eller i jula. Nei, men pandemien gjør at av ulike årsaker så får ikke alle dratt hjem. Som min svenske sjef for eksempel. Hun hadde vært hjemme i julen om det ikke var for korona for å si det sånn. Det blir ingen normal jul. Mindre selskaper, noen vegrer seg kanskje for å delta fordi slektninger er i risikogruppen eller at de ikke vil dra med seg noe smitte. Karanteneregler kan også sette en stopper. Jeg vet i hvert fall om to, som definitivt hadde feiret med familie normalt sett, men som ikke gjør det i år pga korona. Endret 15. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 Fikk en mail fra skatteetaten nå.....godt å se at skattepengene kan finansiere heftig overtid.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Hører på KonspirasjonsPodden -veldig mye rart folk tror på Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 T minus 10 minutes to donuts ready. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): T minus 10 minutes to donuts ready. Gud bedre Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 Just now, dengelgen said: Hører på KonspirasjonsPodden -veldig mye rart folk tror på Litt på siden, men personlig synes jeg at treehuggers er temmelig langt oppe på weirdo-skalaen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Nei, men pandemien gjør at av ulike årsaker så får ikke alle dratt hjem. Som min svenske sjef for eksempel. Hun hadde vært hjemme i julen om det ikke var for korona for å si det sånn. Det blir ingen normal jul. Mindre selskaper, noen vegrer seg kanskje for å delta fordi slektninger er i risikogruppen eller at de ikke vil dra med seg noe smitte. Karanteneregler kan også sette en stopper. Enig, men dette forandrer ikke problematikken ift. å være "alene" i jula. Din svenske sjef kan ikke dra hjem. Kanskje noen skal forholde seg til det?. Hva med de som ikke kan dra "ut" fra der de er? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): T minus 10 minutes to donuts ready. Igjen????????????? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Igjen????????????? Hva mener De? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Litt på siden, men personlig synes jeg at treehuggers er temmelig langt oppe på weirdo-skalaen. Utrolig mange konspirasjoner har sitt utgangspunkt i USA -litt merkverdig det Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hører på KonspirasjonsPodden -veldig mye rart folk tror på Som at Trump vant valget BY A LOT? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Som at Trump vant valget BY A LOT? Sorry, jeg ser bare Netflix. Han gjorde ikke det? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Enig, men dette forandrer ikke problematikken ift. å være "alene" i jula. Din svenske sjef kan ikke dra hjem. Kanskje noen skal forholde seg til det?. Hva med de som ikke kan dra "ut" fra der de er? Kom til å tenke på "Hjem til jul" sesong 1. Hvor hun hovedpersonen ender opp med å invitere med seg 3 stk som skulle være alene på juleaften hjem til familien. Skulle gjerne gjort noe lignende selv, men nå feirer vi hos mine besteforeldre i risikogruppen i år, så tror ikke det er aktuelt med noen flere enn de få vi er. Hadde det vært hos min far og samboeren hans så skulle jeg definitivt spurt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Som at Trump vant valget BY A LOT? Den er ganske ny, har ikke kommet så langt Men 9/11, Illuminati og slikt Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Hva mener De? Igjen????????????? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Makan til rar siteringshangup!!!!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Hadde det vært hos min far og samboeren hans så skulle jeg definitivt spurt. Skal noen feire jul i Pylse? Pizzaduden skal vel ha pizza på julaften... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Skal noen feire jul i Pylse? Pizzaduden skal vel ha pizza på julaften... Neida, alle reiser hjem til familiene sine. Er vel trolig jeg som ender opp med og være her mest tenker jeg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Den er ganske ny, har ikke kommet så langt Når jeg tenker meg om er jo ikke det en konspirasjonsteori, bare ren løgn ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Igjen????????????? Ja, kan jo ikke la de ligge i fryseren, da fryser de jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg