Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Bare å legge ut på Trump sin Twitter ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Oppussingen har foregått i evigheter. Oppussinger foregår jo som regel i evigheter. Erfaring fra når vi pusset opp hele huset vi flyttet inn i når jeg var yngre.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 7 minutes ago, Stormoen33 said: Har du katt Owen? Heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Du skal få gjette en gang:) Jeg har jo gjort det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg har jo gjort det. Du er ikke i nærheten av bulls eye. Langt unna skiva, for den del. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Oppussinger foregår jo som regel i evigheter. Erfaring fra når vi pusset opp hele huset vi flyttet inn i når jeg var yngre.. Du er jo ikke så gammel så er oppussingen ferdig nå eller? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du er jo ikke så gammel så er oppussingen ferdig nå eller? Ja, huset er solgt også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Dronninga skal male når jeg er på jobb i morgen. Har maskert overalt, lagt frem utstyr hun skal bruke, alle gulv er dekket med "gråpapir", ment ør ikke tenke på hva som kan skje. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Du er ikke i nærheten av bulls eye. Langt unna skiva, for den del. Ok, det er bra. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 1 minute ago, dengelgen said: Du er jo ikke så gammel så er oppussingen ferdig nå eller? Oppussing blir vel ferdig når man dør eller flytter ut? Eller: vedlikehold føles som er forlengelse av oppussing. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ok, det er bra. Om det kniper så kan jeg jo komme en tur nedover. Har ca. to uker ferie/avspasering til gode. Billig i drift:) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Ja, huset er solgt også. Såpass ja Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Om det kniper så kan jeg jo komme en tur nedover. Har ca. to uker ferie/avspasering til gode. Billig i drift:) Skal du parkere foran bilen min? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: ment ør ikke tenke på hva som kan skje. Du får trøste deg med at dersom selve jobben blir utført feil så tar det raskt 1-2 år før man ser konsekvensene (som egentlig bare ender opp i ny malerunde). Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Når jeg pusset opp min første leilighet, vi snakker 1990 .........trur eg, så byttet jeg alt fra golv til tak. Tror jeg brukte ca. 15 000 kr. Det var tider det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Skal du parkere foran bilen min? Redd for det ja:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Da skal jeg legge ut lista jeg handlet på butikken i kveld. Snart jul: 9 liter feitcola, to bokser sursild, reker, leverpostei(3), sitron, makrell i tomat(5), 10 hvite monsters, sort pepper, loff, rødbeter, sylteagurk, røkt laks, en løkstrømpe, egg, ritz-kjeks, jarlsberg, kornbrød(2), agurk, druer, tynnribbe. Sum 1312. Betalt kontant på labben. Mett nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Du får trøste deg med at dersom selve jobben blir utført feil så tar det raskt 1-2 år før man ser konsekvensene (som egentlig bare ender opp i ny malerunde). Sorry Mac. Det blir omgjort på flekken, og dronninga får beskjed om at jeg ikke kan bidra hjemme som forventet til jul, men maten skal jeg ta ansvar for. Den er grei. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Skal du parkere foran bilen min? Jeg opplevde for et par ukers tid siden at de som asfalterte i gaten her ringte på og sa at dersom jeg trengte bilen den nærmeste timen så burde jeg kjøre ut nå. Har aldri opplevd noe slikt tidligere. Selv om det var et problem å bli forstyrret på hjemmekontoret så kunne jeg ikke bli sint... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): 9 liter feitcola, to bokser sursild, reker, leverpostei(3), sitron, makrell i tomat(5), 10 hvite monsters, sort pepper, loff, rødbeter, sylteagurk, røkt laks, en løkstrømpe, egg, ritz-kjeks, jarlsberg, kornbrød(2), agurk, druer, tynnribbe. Good call. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg