Tyttebærtryne Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hør på din far Deila og bli ferdig med det. Hadde det bare vært så vel.................................................. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Hadde det bare vært så vel.................................................. Det blir en del prøving og feiling ja. Viktigste er vel å komme seg gjennom 20-årene uten og tulle det til alt for mye. Bare en kommer seg noenlunde igjennom uten de største katastrofene er det vel greit. Endret 14. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Det blir en del prøving og feiling ja. Viktigste er vel å komme seg gjennom 20-årene uten og tulle det til alt for mye. Bare en kommer seg noenlunde igjennom uten de største katastrofene er det vel greit. Vi kan sikkert godkjenne det Deila. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Bare en kommer seg noenlunde igjennom uten de største katastrofene er det vel greit. Tror du klarer det med glans, Deila! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Vi kan sikkert godkjenne det Deila. Får si meg fornøyd med en bachelorgrad til sommeren og fast stilling i Telia. Helt krise kan det umulig bli. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Bare ikke havn på denne listen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Får si meg fornøyd med en bachelorgrad til sommeren og fast stilling i Telia. Helt krise kan det umulig bli. Høres meeeget lovende ut, Telia-Delia Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Får si meg fornøyd med en bachelorgrad til sommeren og fast stilling i Telia. Det er jo flott, venter du mange telefoner fra Grorud? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): listen. Har du sett Florence Foster Jenkins? Psykt menneske! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Lenge siden vi har hørt noe fra Terje Johnsen. Er han helt ute i kulden hos Telia? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Just now, dengelgen said: Har du sett Florence Foster Jenkins? Psykt menneske! Nei. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Nei. Skal sjekke det ut. Filmen med Meryl Streep altså... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Lenge siden vi har hørt noe fra Terje Johnsen. Er han helt ute i kulden hos Telia? Er vel denne familiekampanjen som ruller som reklame på skjermen nå. Terje kommer nok tilbake skal du se. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Lenge siden vi har hørt noe fra Terje Johnsen. Er han helt ute i kulden hos Telia? Leste på Kampanje at de sluttet med det siden de så "det var mislykket" Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Hvis jeg bytter fra Telenor til Telia, så er det pga. Terje Johnsen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hvis jeg bytter fra Telenor til Telia, så er det pga. Terje Johnsen. Ikke pga Deila? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg har OneCall men er det ikke eid av Telia? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Det er jo flott, venter du mange telefoner fra Grorud? Ikke som jeg vet om, sitter bare på chat og chatter med ansatte i butikk jeg vet du Ingen forhandlere på Grorud gitt. Tror jeg vet hvem du sikter til riktignok. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg har OneCall men er det ikke eid av Telia? Joda, stemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg