Tyttebærtryne Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Lov det. Poden som pusser opp skjønner jeg, men dere gjør det selv? Ikke via håndverker? Jeg er nok den eneste "håndverkeren". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Være snill? Noe nytt dere har begynt med?:) Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jeg er nok den eneste "håndverkeren". Såpass ja. Er vel litt gøy også? Ikke bare slitsomt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jeg er nok den eneste "håndverkeren". Du er flink, Lingon! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Det gjorde den vel? Så ikke kampen, så skal ikke uttale meg så bastant. Vi får konkludere med at Molde ikke prøvde da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Må jo være veldig greit og bare kunne si at man ikke prøvde og at kampen ikke betydde noe hvis man taper tenker jeg da. Sølvet er avgjort og 16-delsfinale i EL er i boks. Det er desember og vi burde være ferdig med norsk fotball, kjenner at jeg ikke klarer å engasjere meg så mye lenger. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Noe nytt dere har begynt med?:) Jepp. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Såpass ja. Er vel litt gøy også? Ikke bare slitsomt. Gøy? Det er som trening. Det beste er når det er over:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Så ikke kampen, så skal ikke uttale meg så bastant. Vi får konkludere med at Molde ikke prøvde da. Jeg ønsker ikke å kommentere dette ytterligere. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du er flink, Lingon! Vel, noe får jeg da til. Har brukt for mye tid til å rette opp hva andre "gode hjelpere" har bidratt med. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Det er desember og vi burde være ferdig med norsk fotball, kjenner at jeg ikke klarer å engasjere meg så mye lenger. Så du er ikke akkurat tilhenger av å snu sesongen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Vel, noe får jeg da til. Har brukt for mye tid til å rette opp hva andre "gode hjelpere" har bidratt med. Vel, poden er jo heldig som har muligheten til at du kan gjøre det. Sparer nok mye penger på det. Er jo svindyrt med håndverkere. Opppusningsobjekt som ble kjøpt eller? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Sølvet er avgjort og 16-delsfinale i EL er i boks. Det er desember og vi burde være ferdig med norsk fotball, kjenner at jeg ikke klarer å engasjere meg så mye lenger. Du er ikke alene der, det har vært en rar sesong. Blir ikke helt det samme når en ikke kan dra på stadion heller. Alt blir litt sånn "meh" som alt annet dette året. Halvveis opplegg hele veien. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Så du er ikke akkurat tilhenger av å snu sesongen? Hjernen er ikke det i hvert fall. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Opppusningsobjekt som ble kjøpt eller? I utgangspunktet ikke, men det ble mer enn jeg regnet med. Prøvde å si fra på forhånd, men det nådde ikke inn. Ikke denne gangen heller. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): I utgangspunktet ikke, men det ble mer enn jeg regnet med. Prøvde å si fra på forhånd, men det nådde ikke inn. Ikke denne gangen heller. Rart med det. Kan si det sånn at det er mange ganger jeg har innsett i ettertid at min far hadde rett, men at jeg har valgt og ikke høre på han. En del av greien? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): En del av greien? Er nok det. Dette skjønner du når du en gang har byttet rolle til den andre siden:) 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hjernen er ikke det i hvert fall. Nei ikke jeg heller - husker hvilken fiasko Royal League var Men nå er jeg jo relativt interessert i fotball som Arne Ball sier, så jeg ser på fotball hele året Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Syns det var grævla artig å se Raufoss-KFUM i går. Skikkelig jallaliga med masse mål, og spennende helt inn. Er vel fortsatt noe spenning igjen i Eliteserien også. Start-Sogndal i en eventuell kvalik blir ultratight. Stjørdals/Blink-Asker tror jeg blir bra også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Hør på din far Deila og bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg