Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Pylse. Hanner Yiddo er nok ikkje enig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Hvilken mobil har du? Om det er android går man bare inn i innstillinger og slår på internettdeling, så søker man bare opp. Funka gitt, var bare å slå på "Wifi-sone" på mobilen og velge nettverk på laptopen. Googlet det før jeg så svaret ditt, men thanks anyway. Og mens jeg skrev dette, var fiberen tilbake. Men kjekt å ha senere. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hanner Yiddo er nok ikkje enig. Utroligt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Funka gitt, var bare å slå på "Wifi-sone" på mobilen og velge nettverk på laptopen. Googlet det før jeg så svaret ditt, men thanks anyway. Og mens jeg skrev dette, var fiberen tilbake. Men kjekt å ha senere. Hadde samme situasjon for en stund siden, voldsomt hvor fort MB'ene forsvinner når man er på mobilnettet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Nubbe. Igjen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Elsker denne. Foretrekker denne: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 Just now, Stormoen33 said: Hadde samme situasjon for en stund siden, voldsomt hvor fort MB'ene forsvinner når man er på mobilnettet. Ja, det er jo ulempen, og jeg har det billigste fra Telenor med kun 1GB. Så er kun til nødbruk. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 It never ceases to amaze me just how tightly fitting minishorts it is somehow possible for the female form to squeeze into. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Igjen? Nei, avholds i dag. Ble det noe nubbe på deg etter seieren mot Molde da? En liten knert? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Nei, avholds i dag. Ble det noe nubbe på deg etter seieren mot Molde da? En liten knert? Tvilsomt, alle så jo at Molde ikke prøvde en gang. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): En liten knert? En lille. Har fri i morgen, men det blir oppussing. Igjen. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): alle så jo at Molde ikke prøvde en gang. Litt ufint egentlig. Hva er det dere holder på med? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): En lille. Har fri i morgen, men det blir oppussing. Igjen. Lov det. Poden som pusser opp skjønner jeg, men dere gjør det selv? Ikke via håndverker? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Tvilsomt, alle så jo at Molde ikke prøvde en gang. Har Norges største derby blitt så uinteressant at Molde ikke prøvde en gang altså. Men nå synes jeg denne unnskyldningen blir brukt litt vel ofte, var vel det samme mot VIF. Kampen betydde ingenting osv osv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Litt ufint egentlig. Hva er det dere holder på med? Være snill? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Må jo være veldig greit og bare kunne si at man ikke prøvde og at kampen ikke betydde noe hvis man taper tenker jeg da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Kampen betydde ingenting osv osv. Det gjorde den vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg