Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Just now, Deila said:

Møtte du Sara H i helgen, Ale. 

Nei. Hun vil at jeg skal skrive en positiv review før jeg møter henne med en ny account, men det er ikke aktuelt. Måtte igjennom mye styr for å få brukeren Martial slettet, så skriver ikke mer innpå der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Nei, den E24-episoden hadde meget gode nyheter! 

70% er positive til å ta en vaksine også. Det var mye høyere enn jeg trodde. De resterende er litt skeptiske og vil ha mer info. Forståelig det. Om over 70% tar den er det mer enn nok til å bli kvitt dritten. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

70% er positive til å ta en vaksine også. Det var mye høyere enn jeg trodde. De resterende er litt skeptiske og vil ha mer info. Forståelig det. Om over 70% tar den er det mer enn nok til å bli kvitt dritten. 

Kommer sikkert til å ta den, men stiller ikke fremst i køen ...

Lenke til kommentar
Deila skrev (9 minutter siden):

Nei, det gjør jo ikke jeg heller siden jeg er ung og utenfor risikogruppen. Men regner med jeg tar den høst/vinter 2021. 

Hehe, var en nettside som oppfordret til å "sjekke hvor du er i køen", svaret til meg var "Du er ikke prioritert", ganske konsist der altså.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hehe, var en nettside som oppfordret til å "sjekke hvor du er i køen", svaret til meg var "Du er ikke prioritert", ganske konsist der altså.

Når vaksinene først rulles ut så tror jeg ikke det tar så lang tid før vi får tilbudet alle sammen. Kanskje sommeren 2021. Hvilken side var dette forresten? 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Når vaksinene først rulles ut så tror jeg ikke det tar så lang tid før vi får tilbudet alle sammen

Alle som vil ha vaksine får tilbud om det til sommeren sa dem på E24 -men dette er høyst usikkert og kan bli før også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...