Sir Ale Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Just now, Deila said: Møtte du Sara H i helgen, Ale. Nei. Hun vil at jeg skal skrive en positiv review før jeg møter henne med en ny account, men det er ikke aktuelt. Måtte igjennom mye styr for å få brukeren Martial slettet, så skriver ikke mer innpå der. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (5 minutter siden): Ikke så lenge igjen til vi er der igjen heldigvis. Nei, den E24-episoden hadde meget gode nyheter! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Varslet nedetid på fibernettet her nå. En hån mot oss b-mennesker at de gjør vedlikehold så tidlig. Går vel greit det med mobil? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nei, den E24-episoden hadde meget gode nyheter! 70% er positive til å ta en vaksine også. Det var mye høyere enn jeg trodde. De resterende er litt skeptiske og vil ha mer info. Forståelig det. Om over 70% tar den er det mer enn nok til å bli kvitt dritten. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Går vel greit det med mobil? Jah, men er så knotete å skrive på mobilen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Om over 70% tar den er det mer enn nok til å bli kvitt dritten. ENDELIG! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): 70% er positive til å ta en vaksine også. Det var mye høyere enn jeg trodde. De resterende er litt skeptiske og vil ha mer info. Forståelig det. Om over 70% tar den er det mer enn nok til å bli kvitt dritten. Kommer sikkert til å ta den, men stiller ikke fremst i køen ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Jah, men er så knotete å skrive på mobilen. Ok, men nød lærer nak .... og så videre ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kommer sikkert til å ta den, men stiller ikke fremst i køen ... Nei, det gjør jo ikke jeg heller siden jeg er ung og utenfor risikogruppen. Men regner med jeg tar den høst/vinter 2021. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (9 minutter siden): Nei, det gjør jo ikke jeg heller siden jeg er ung og utenfor risikogruppen. Men regner med jeg tar den høst/vinter 2021. Hehe, var en nettside som oppfordret til å "sjekke hvor du er i køen", svaret til meg var "Du er ikke prioritert", ganske konsist der altså. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 11 minutes ago, Stormoen33 said: Ok, men nød lærer nak .... og så videre ... Er det mulig å piggybacke på 4G nettet fra laptop via mobilen? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hehe, var en nettside som oppfordret til å "sjekke hvor du er i køen", svaret til meg var "Du er ikke prioritert", ganske konsist der altså. Når vaksinene først rulles ut så tror jeg ikke det tar så lang tid før vi får tilbudet alle sammen. Kanskje sommeren 2021. Hvilken side var dette forresten? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hehe, var en nettside som oppfordret til å "sjekke hvor du er i køen", svaret til meg var "Du er ikke prioritert", ganske konsist der altså. Jeg fikk samme svar Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) SirOwen skrev (2 minutter siden): Er det mulig å piggybacke på 4G nettet fra laptop via mobilen? Ja det er det. Sett opp mobilen som hub. Endret 13. desember 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2020 Just now, Stormoen33 said: Ja det er det. Hva trenger jeg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Når vaksinene først rulles ut så tror jeg ikke det tar så lang tid før vi får tilbudet alle sammen Alle som vil ha vaksine får tilbud om det til sommeren sa dem på E24 -men dette er høyst usikkert og kan bli før også... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hva trenger jeg? Hvilken mobil har du? Om det er android går man bare inn i innstillinger og slår på internettdeling, så søker man bare opp. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Meget fiffig teknisk bistand her nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg