Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Åja, slik men det er ikke forbudt i dag Nei. Denne var forbudt i USA. Gjett hvorfor... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): sengetøyet. Nyvasket formoder jeg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): 15 minutter til smultringer, passer perfekt å bruke tiden til å legge på sengetøyet. Du har et tettpakket program forstår jeg.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Gjett hvorfor... Blasfemisk? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Blasfemisk? Fordi den handlet om et one night stand bare. Usa og de kristne, altså. Helt håpløst. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Saft suse. Leser du et Donald-blad? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Bøndene kan gi faen i å kjøre traktor nå på vinteren. Ikke minst kan de holde seg unna BILveiene, for pokker. Skogsdrift og brøyting nå Owen, og så er de så himla flinke til å ødelegge ting. Ringte en forrige lørdag som sa " Ja I treng en slik bolt te toppstajet. Ok svarte jeg, hva mener du? Nei den på slanjin på hydraulikk-koblinga. Ja, men det finns mange toppstag svarte jeg mens jeg kikket gjennom hydraulikk-koblingene. Han blei bøyd ganske gale skjønne du svarte han. Vi har sikkert slikt på verkstedet svarte jeg, men jeg har ikke oversikt over slikt, verkstedet er ikke åpent i dag. Ja, men i skulle no fått gjort nokka arbeid, men i må ha en ny bolt te toppstajet. Da kan du ringe verkstedet på mandag svarte jeg. Ja I fer væl gjære det svarte han" ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Dette er den nye Bond-sangen. You heard it here first! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Skogsdrift og brøyting nå Owen, og så er de så himla flinke til å ødelegge ting. Ringte en forrige lørdag som sa " Ja I treng en slik bolt te toppstajet. Ok svarte jeg, hva mener du? Nei den på slanjin på hydraulikk-koblinga. Ja, men det finns mange toppstag svarte jeg mens jeg kikket gjennom hydraulikk-koblingene. Han blei bøyd ganske gale skjønne du svarte han. Vi har sikkert slikt på verkstedet svarte jeg, men jeg har ikke oversikt over slikt, verkstedet er ikke åpent i dag. Ja, men i skulle no fått gjort nokka arbeid, men i må ha en ny bolt te toppstajet. Da kan du ringe verkstedet på mandag svarte jeg. Ja I fer væl gjære det svarte han" ... Utrolig historie, Moen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Skogsdrift og brøyting nå Owen, og så er de så himla flinke til å ødelegge ting. Ringte en forrige lørdag som sa " Ja I treng en slik bolt te toppstajet. Ok svarte jeg, hva mener du? Nei den på slanjin på hydraulikk-koblinga. Ja, men det finns mange toppstag svarte jeg mens jeg kikket gjennom hydraulikk-koblingene. Han blei bøyd ganske gale skjønne du svarte han. Vi har sikkert slikt på verkstedet svarte jeg, men jeg har ikke oversikt over slikt, verkstedet er ikke åpent i dag. Ja, men i skulle no fått gjort nokka arbeid, men i må ha en ny bolt te toppstajet. Da kan du ringe verkstedet på mandag svarte jeg. Ja I fer væl gjære det svarte han" ... En rystende historie om toppstajet der, Moen! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): En rystende historie om toppstajet der, Moen! De er flink til å ødelegge ting som sagt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Nei, er vel leggetid her straks. Må lade opp til en lang dag i morgen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Nei, er vel leggetid her straks. Må lade opp til en lang dag i morgen. Nattinatt, Deila! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Nattinatt, Deila! Meg om noen få strakser det der ja. God natt, Deng. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Får vel finne på noe annet her også God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2020 19 minutes ago, Deila said: Nyvasket formoder jeg? Demses formoder korrekt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Demses formoder korrekt. Flott! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2020 17 minutes ago, dengelgen said: Du har et tettpakket program forstår jeg.... Jeeep, VLC rulles i gang nu. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Tid for is! So long. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg