Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hehe, fin den der ...😁 Stor humor! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Paracet pluss Ibux og feit mat og drikke, ja. Og helst røre på seg. Men det gidder man jo ikke. Før var det Globoid. Funket som fjell. Er kanskje de samme stoffene i aspirin? Paracet pluss Ibux-blandingen er fin ja. Sjeldent jeg gidder å røre på meg i hvert fall. Kun en tur på butikken. Blir liggende i senga og flytter meg max til stua, før jeg legger meg i senga igjen. Endret 12. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Paracet pluss Ibux-blandingen er fin ja. Sjeldent jeg gidder å røre på meg i hvert fall. Kun en tur på butikken. Blir liggende i senga og flytter meg max til stua, før jeg legger meg i senga igjen. Glad jeg aldri er der lenger ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Glad jeg aldri er der lenger ... Ikke så gøy dagen etter, men er jo gøy kvelden før. Endret 12. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ikke å gøy dagen etter, men er jo gøy kvelden før. Ja, kvelden før er nesten morsommere... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Lytter til denne: Blitt litt hektet på Remix av den typen her i det siste. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hører på denne: Er en merkelig greie det der ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Man må jo ha litt moro/slå ut håret av og til, ellers er livet kjedelig. Kunsten er å drikke akkurat passe, spise solid med nattmat og ikke legge seg på stigende... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Er en merkelig greie det der ... Liker litt merkelige sanger Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kunsten er å drikke akkurat passe, spise solid med nattmat og ikke legge seg på stigende... Fin regel ja. Noen ganger lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 (endret) Tar kvelden med denne lune og søvndyssende julesangen. Lemmy som til og med er født på julaften. Endret 12. desember 2020 av Nightwish. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Forrige lørdag ble alt feil. Drakk for mye, la meg på stigende, spiste ikke nattmat, drakk ikke vann. Vi prøver igjen i morgen. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Blitt litt hektet på Remix av den typen her i det siste. Tja, mye bedre enn det som kommer ut av radioen som "de største hits" om dagen i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Forrige lørdag ble alt feil. Drakk for mye, la meg på stigende, spiste ikke nattmat, drakk ikke vann. Vi prøver igjen i morgen. Lykke til! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Forrige lørdag ble alt feil. Drakk for mye, la meg på stigende, spiste ikke nattmat, drakk ikke vann. Vi prøver igjen i morgen. Nei og nei! Dette var amatørmessige greier! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): merkelige sanger Sanger blir ikke bedre enn dette. IMO. For rolig for dere? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Eat, sleep, rave, repeat? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Forrige lørdag ble alt feil. Drakk for mye, la meg på stigende, spiste ikke nattmat, drakk ikke vann. Vi prøver igjen i morgen. Du prøvde på det motsatte av fornuften? Som George i en episode? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Du prøvde på det motsatte av fornuften? Som George i en episode? Var såpass full at jeg bare la meg til å sove. Var nok ikke i stand til å tenke så mye om hva som var fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg