Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (28 minutter siden):

Ser på USA som dumhetens hjemland nå.

Det er det vanskelig å være uenig i, men Americana er jo ikke hva som skjer nå, det er kulturen til et land som er i et alvorlig uføre. 

Americana er Jamestown, 1776 uavhengighetserklæringen, Thomas Jefferson , George Washington, pelsjegere og mountainmen, indianere og gullgravere, Crazy Horse og Sitting Bull, General George Armstrong Custer og Captain Fredrick Benteen, Billy the Kid og Earp brødrene for å nevne noen. Så kom 1900-tallet med Henry Ford og industriell utvikling samt et krakk i økonomien ingen har sett maken til. Og to verdenskriger.

Og mye mer.

Dette er ikke waste of space.

Nå skal USA bli bra igjen, og det er vi mange som gleder oss over.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar

Jeg liker at det lønner seg å stå på, og at de i stor grad bruker kontanter enda. Og friheten til å være ute hele natta, og gjøre litt som man vil. Og misunner dem KFC. Ellers er det fint lite jeg kan komme på i farta. På minussiden er det derimot tonnevis å ta av.

Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Og misunner dem KFC

Eneste KFC jeg har vært på var i Beijing, det var ingen høydare akkurat, men de store kjedene tilpasser jo maten sin til det lokale markedet. På McDonalds på Filippinene får du faktisk kjøpt spaghetti ... og ikke å forglemme frityrkokt kylling slik de har på Jollibee som vel er en filippinsk kjede.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Om det er noe jeg ikke liker ved USA er det første jeg kommer på dobbeltmoralen. Der er det mye å sette fingeren på.

Slenger meg inn her -jeg hørte på et radioprogram at det var en gruppe som hjalp folk til "å komme ut av skapet" som.... wait for it....wait for it.....ATEISTER!!!  Det var tydeligvis så vanskelig å si at man ikke trodde på noenting
Det er det psykeste jeg noen gang har hørt om -og dette skal være oppegående folk?
I det samme programmet var det noen kristne som kalte Europa for "the dark continent" for der havnet jo alle i helvete.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...