Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Jeeves and Woster Så litt nå -meget bra!!! Har kun sett små glimt fra den tidligere men nå fikk jeg lyst til se mer. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Brooklyn nine nine er helt ok. Du skuffer hvis du ikke vil se Jeeves and Woster. Hysterisk er den ikke. Jeeves and Wooster er ikke kjempemorsom, men lun og fin. Jeg liker sånne engelske serier Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Så litt nå -meget bra!!! Har kun sett små glimt fra den tidligere men nå fikk jeg lyst til se mer. Ble jo skrevet av den meget produktive og morsomme legenden PG Wodehouse på 20-30-tallet, vel? Svært velskrevet, og Hilter-episoden er utrolig morsom, spesielt når han sier ''trylleordet''... Gled deg! Alt ligger vel på youtube. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Har faktisk gjort notater til en bok om humor i flere år. Vurderer litt å sette igang det prosjektet. Har jo god til nå. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Ble jo skrevet av den meget produktive og morsomme legenden PG Wodehouse på 20-30-tallet, vel? Svært velskrevet, og Hilter-episoden er utrolig morsom, spesielt når han sier ''trylleordet''... Gled deg! Alt ligger vel på youtube. Fry og Laurie har fantastisk kjemi Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): bok om humor i flere år Wow! Humor er vanskelig -like vanskelig som drama. Altfor mange tar utgangspunkt i tidsånden (skrekkeksempel er Jeff Dunham) med "kill you") Lo ikke en dritt av det. Spent på boken din. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Nei, spytt i panne nå. Med Jeeves and Wooster (god mix) 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Wow! Humor er vanskelig -like vanskelig som drama. Altfor mange tar utgangspunkt i tidsånden (skrekkeksempel er Jeff Dunham) med "kill you") Lo ikke en dritt av det. Spent på boken din. Jeg er mest spent på om det blir noe av. Men jeg ler svært mye og godt av Jim Gaffigan. Flott humor! Alle hans show ligger vel ute? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Jim Gaffigan. Skal sjekkes ut, aftens nå. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 3 minutes ago, Granca said: Jeg er mest spent på om det blir noe av. Men jeg ler svært mye og godt av Jim Gaffigan. Flott humor! Alle hans show ligger vel ute? Han er morsom. Standupen hans handler utelukkende om mat, men genial fyr. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Han er morsom. Standupen hans handler utelukkende om mat, men genial fyr. Jeg tomlet deg Ale-Monk. Men da må du love å se Il Postino(bedre filmer finnes ikke) og mer Monk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Wow! Humor er vanskelig Ja, men her blir det mer humor-historie. Ikke så mye analyse. Men mange, mange eksempler! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Jau, nu ser alt ut til å gå så meget bedre! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): I wore. She am! Bippety, boppety, bacon! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): I wore. She am! En åndssvak form? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Psyk utvikling her nå 1 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Spiser skolebrød og koser meg Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 lsklars skrev (52 minutter siden): Psyk utvikling her nå Gru somt ! 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg