Tyttebærtryne Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ser dere damehåndball? Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Blandet drops, altså. Ser heller herrehåndball selv, men gløtter av og til på damene. Mye fint å se på, både norsk og unorsk... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Vgd-gjengen er nok ganske så sportsinteressert. Jeg ser det aller meste, men aldri kamp-eller motorsport. Der går grensen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Granca skrev (15 minutter siden): Ser dere damehåndball? Japp Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Ser gjerne Formel 1, men ikke når det koster et par hundre i måneden. Kampsport er ikke av interesse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg ser (pang -det kom som en bombe) fotball Formel 1, hopp (hvis det passer) Tror aldri jeg har sett noe kampsport utenom OL, er bryting kampsort? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Formel 1 på TV gidder jeg ikke, men kunne tenkt meg å se det live fra tribunen en gang. Endret 7. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Formel 1 på TV gidder jeg ikke, men kunne tenkt meg å se det live fra tribunen en gang. Spa-banen i Belgia er ganske heftig Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Så damekampen i dag, men det var fordi jeg hadde satt 4000 kr på at det ble under 58,5 mål i kampen. Målene rant inn til å begynne med, men roet seg etter hvert. Puh... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (16 minutter siden): Japp Fikk nå lyst på Japp... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 37 minutes ago, dengelgen said: Holder det til i morgen? Såvidt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 41 minutes ago, Stormoen33 said: Er det noe man ikke har på Rusta? Viltkameraer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Såvidt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Ser pingviner på tv nå. Glad jeg ble menneske i stedet. Det livet frister lite! Og maten... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Hører på BBC 5 fra i går der de oppsummerer kampene og slikt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Ser pingviner på tv nå. Glad jeg ble menneske i stedet. Det livet frister lite! Og maten... Utroligt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 3 minutes ago, Granca said: Ser pingviner på tv nå. Glad jeg ble menneske i stedet. Det livet frister lite! Og maten... Temmelig enig i dette, og valget var lett da jeg skulle velge kø. Menneskekø eller pingvinkø. Maten avgjorde. Så hvilket dyr ville folk vært her inne hvis dere fikk velge? Heller selv mot havørn eller lignende. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Så hvilket dyr ville folk vært her inne hvis dere fikk velge? Elg? Jeg tror jeg velger å være den jeg er Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Så hvilket dyr ville folk vært her inne hvis dere fikk velge? Fyllesvin. Eller dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg