Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Lindmo er en feministisk cunt, men iblant har ho bra gjester da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): I USA har det gått veldig galt -mange som "ikke tror på det" at det bare er Kina som lurer dem... Thanks to Donald Pryympi. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): I USA har det gått veldig galt -mange som "ikke tror på det" at det bare er Kina som lurer dem... Finnes noen idioter i Norge også som tror at hele greia bare er tull. Konspirasjonstenkere. Er jo nok av konspirasjonsteorier som "the big reset" osv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Gikk sikkert 10-20 km Må få sett Lindmo -ble faktisk litt inspirert av Stayzmann 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Vasker munnen min med såpe nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Vasker munnen min med såpe nå. Det burde du, men jeg har ikke sett så mye på det pga jeg synes det er litt rotete - men husker Nils Arne Eggen var gjest og snakket om sønnen Knut Torbjørn Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Får vel gi Van Gogh litt oppmerksomhet. God natt 🤠 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Vasker munnen min med såpe nå. Det var på tide. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Finnes noen idioter i Norge også som tror at hele greia bare er tull. Konspirasjonstenkere. Er jo nok av konspirasjonsteorier som "the big reset" osv. Det som kjennetegner slike folk er at de som regel har veldig lite utdanning Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Knut Torbjørn er en legende. Back to back opprykk og cupgull. Tragisk hvordan han endte, men en fantastisk mann. Beste treneren FFK har hatt ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): God natt Nattinatt, Mr.Fawk! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det som kjennetegner slike folk er at de som regel har veldig lite utdanning Ja, de fleste av dem tok vel utdanningen ved "livets harde skole" Selvsagt oppdatert på facebook profilen under utdanning. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nattinatt, Mr.Fawk! Voldsomt, Deng! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): "livets harde skole" Selvsagt oppdatert på facebook profilen under utdanning Herlig underholdning! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Voldsomt, Deng! Ekte kjærleik er ofte voldsomme greier! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Voldsomt, Deng! Hadde nok vært vanskelig å stå i mot der ja, så like greit å gi opp med en gang. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Ser først nå at det var Amy Schumer.... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 Hva er dette? Ingen som har servert meg frokost? Skandale! Vakter! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Litt mer subtil den der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg