Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (2 minutter siden):

72 nye i Oslo.. Men så bor det 700 000 her også, og en million om man regner Oslo og omegn.. Er på riktig vei her også heldigvis. 

Husker hvor mye vi tullet med corona i februar/mars 
Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve en pandemi SI

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Husker hvor mye vi tullet med corona i februar/mars 
Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve en pandemi SI

Tok det ikke seriøst nok før vi stengte ned 12.mars nei. Er nok også årsaken til at det ble en pandemi, ingen som tok det seriøst nok i starten og når hele verden stengte ned var det for seint. Det hadde allerede spredd seg masse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går mye tur i området her Staysman, tatt av mange kilo. Syns han så feit ut fortsatt når jeg så han upclose på meny for et par uker siden, men han så smashing ut på lindmo. Tror han er som meg en som har et feit trynet men at han har kvittet seg med magefettet. Det må jeg gjøre fra og med januar og.

Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Har du sett The Conversation?
Husker ikke om du hadde den i samlingen din

Nei, har ikke sett den. Men vet du har anbefalt den før. Hackman og Cazale. Skal prøve å få sett den i jula. Har på At Eternity’s Gate med W Dafoe nå i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (3 minutter siden):

Går mye tur i området her Staysman, tatt av mange kilo. Syns han så feit ut fortsatt når jeg så han upclose på meny for et par uker siden, men han så smashing ut på lindmo. Tror han er som meg en som har et feit trynet men at han har kvittet seg med magefettet. Det må jeg gjøre fra og med januar og.

Å gå tur er effektivt for å brenne kalorier, Ale. Lett er det også. Krever ikke mye. Jeg merker stor forskjell for egen del i periodene jeg er flink til å gå turer. 

Endret av Deila
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Tok det ikke seriøst nok før vi stengte ned 12.mars nei. Er nok også årsaken til at det ble en pandemi, ingen som tok det seriøst nok i starten og når hele verden stengte ned var det for seint. Det hadde allerede spredd seg masse. 

Veldig glad jeg ikke bor  USA -der munnbind har blitt politikk -psykt! 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Veldig glad jeg ikke bor  USA -der munnbind har blitt politikk -psykt! 

Traff en fra USA for en stund tilbake siden. Han likte seg veldig godt her nå siden vi lever så fritt kontra hvordan det er i USA. Selv med tiltakene vi har her mente han det var som ingenting kontra USA. 

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (3 minutter siden):

Sant nok. Gikk et par turer med søstra mi og typen i går, ikke noe stress det. Er bare latskap.

Selv en tur på 15 min er langt bedre enn og ikke være i aktivitet i det hele tatt. Du får gjøre som Staysman, starte med korte turer så utvide. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (4 minutter siden):

Traff en fra USA for en stund tilbake siden. Han likte seg veldig godt her nå siden vi lever så fritt kontra hvordan det er i USA. Selv med tiltakene vi har her mente han det var som ingenting kontra USA. 

I USA har det gått veldig galt -mange som "ikke tror på det" at det bare er Kina som lurer dem...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...