Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): 72 nye i Oslo.. Men så bor det 700 000 her også, og en million om man regner Oslo og omegn.. Er på riktig vei her også heldigvis. Husker hvor mye vi tullet med corona i februar/mars Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve en pandemi SI Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Husker hvor mye vi tullet med corona i februar/mars Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve en pandemi SI Tok det ikke seriøst nok før vi stengte ned 12.mars nei. Er nok også årsaken til at det ble en pandemi, ingen som tok det seriøst nok i starten og når hele verden stengte ned var det for seint. Det hadde allerede spredd seg masse. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Går mye tur i området her Staysman, tatt av mange kilo. Syns han så feit ut fortsatt når jeg så han upclose på meny for et par uker siden, men han så smashing ut på lindmo. Tror han er som meg en som har et feit trynet men at han har kvittet seg med magefettet. Det må jeg gjøre fra og med januar og. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Angrer på at jeg valgte Mads Mikkelsen foran fjøscomeback. Har du sett The Conversation? Husker ikke om du hadde den i samlingen din 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Just now, dengelgen said: Har du sett The Conversation? Husker ikke om du hadde den i samlingen din Nei, har ikke sett den. Men vet du har anbefalt den før. Hackman og Cazale. Skal prøve å få sett den i jula. Har på At Eternity’s Gate med W Dafoe nå i bakgrunn. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Går mye tur i området her Staysman, tatt av mange kilo. Syns han så feit ut fortsatt når jeg så han upclose på meny for et par uker siden, men han så smashing ut på lindmo. Tror han er som meg en som har et feit trynet men at han har kvittet seg med magefettet. Det må jeg gjøre fra og med januar og. Å gå tur er effektivt for å brenne kalorier, Ale. Lett er det også. Krever ikke mye. Jeg merker stor forskjell for egen del i periodene jeg er flink til å gå turer. Endret 7. desember 2020 av Deila 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Tok det ikke seriøst nok før vi stengte ned 12.mars nei. Er nok også årsaken til at det ble en pandemi, ingen som tok det seriøst nok i starten og når hele verden stengte ned var det for seint. Det hadde allerede spredd seg masse. Veldig glad jeg ikke bor USA -der munnbind har blitt politikk -psykt! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Just now, Deila said: Å gå tur er effektivt for å brenne kalorier, Ale. Lett er det også. Krever ikke mye. Sant nok. Gikk et par turer med søstra mi og typen i går, ikke noe stress det. Er bare latskap. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Har på At Eternity’s Gate med W Dafoe nå i bakgrunn Van Gogh-filmen? Tror ikke det er noe for meg Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Veldig glad jeg ikke bor USA -der munnbind har blitt politikk -psykt! Traff en fra USA for en stund tilbake siden. Han likte seg veldig godt her nå siden vi lever så fritt kontra hvordan det er i USA. Selv med tiltakene vi har her mente han det var som ingenting kontra USA. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Eller, en tur i Gamlebyen etter Maskorama, og en søndag formiddag. Ikke så kaldt. Man merker at det er bra for kroppen. Staysman skal i alle fall ha for tureksperimentet sitt. Begynte med å gå litt. Så noen kilometer, og etterhvert noen mil. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Sant nok. Gikk et par turer med søstra mi og typen i går, ikke noe stress det. Er bare latskap. Selv en tur på 15 min er langt bedre enn og ikke være i aktivitet i det hele tatt. Du får gjøre som Staysman, starte med korte turer så utvide. Endret 7. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 1 minute ago, dengelgen said: Van Gogh-filmen? Tror ikke det er noe for meg Ja. Ble Oscar-nominert og den lå på riks tv så.. når det er sagt blir vel de fleste malerfilmer nominert for best actor. Ed Harris som Pollock også Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Staysman skal i alle fall ha for tureksperimentet sitt. Begynte med å gå litt. Så noen kilometer, og etterhvert noen mi Noen mil?? Så ikke på Lindmo Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Gikk sikkert 10-20 km Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Mil etter mil. Prympimil. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Traff en fra USA for en stund tilbake siden. Han likte seg veldig godt her nå siden vi lever så fritt kontra hvordan det er i USA. Selv med tiltakene vi har her mente han det var som ingenting kontra USA. I USA har det gått veldig galt -mange som "ikke tror på det" at det bare er Kina som lurer dem... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Så ikke på Lindmo Hvem gjør det? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Når vi gikk rundt festningen og gamlebyen sa ho at vi hadde gått 2 km på en halvtime, men vet ikke hvor pålitelige disse klokkene disse jentene går rundt med er. 1 mil klarer jeg nok innen sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg