Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Bildet ble tatt av menn med hvite frakker og sprøyta klar. Det verste av alt er at den første reportasjen har gått over alt i verden! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): nå er det bare patetisk ... Men flysetene er jo fastmontert på kjøkkengulvet! Ikke bare en "liten gimmick" det der Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Det verste av alt er at den første reportasjen har gått over alt i verden! jepp ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Sett to episoder nå av den nye sesongen av Team Ingebrigsten. Fin serie. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Falco på MTV 80's btw Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Sett to episoder nå av den nye sesongen av Team Ingebrigsten. Fin serie. Gjert er ikke helt god... Har sett noen få episoder Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Gjert er ikke helt god... Har sett noen få episoder Sett alt jeg. Digger serien. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Så reportasjen med Gunnar(57) nå. Ser han har blitt verdenskjent. Psykt! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Gjert er ikke helt god... Har sett noen få episoder Har ikke sett noe, men det som har kommet frem i media er jo ikke akkurat slik "normale" foreldre vil oppdra barn. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har ikke sett noe, men det som har kommet frem i media er jo ikke akkurat slik "normale" foreldre vil oppdra barn. Media vinkler det nok litt som de vil. Tror du hadde hatt et annet inntrykk og skjønt mere av greia om du hadde sett serien. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Har ikke sett noe, men det som har kommet frem i media er jo ikke akkurat slik "normale" foreldre vil oppdra barn. Det er korrekt -nå har vi mange eksempler på fedre som har trent sine håpefulle til stor suksess som Finn Aamodt/Kjetil Andre f.eks men det er sikkert flere som har endt riktig ille... Endret 7. desember 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Media vinkler det nok litt som de vil. Tror du hadde hatt et annet inntrykk og skjønt mere av greia om du hadde sett serien. Kanskje, men har ingen mening om Gjert eller sønnene så jeg lar det ligge ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg ber om ro i salen. Farvel. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Gikk ikke så bra for Hennig Nygård -Åge pusha litt for mye der tenker jeg.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jeg ber om ro i salen. Farvel. Lika du ikkje mine spilloppar? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Jeg ber om ro i salen. Farvel. Synkende smittetrend i Oslo også nå. Får satse på det fortsetter. Endret 7. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Synkende smittetrend i Oslo også nå. Får satse på det fortsetter. 8 nye smittede i Bergen på søndag, men mindre testing i helgene Snittet har uansett gått betraktelig ned Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): 8 nye smittede i Bergen på søndag, men mindre testing i helgene Snittet har uansett gått betraktelig ned 72 nye i Oslo.. Men så bor det 700 000 her også, og en million om man regner Oslo og omegn.. Er på riktig vei her også heldigvis. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Angrer på at jeg valgte Mads Mikkelsen foran fjøscomeback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg