Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Ok, jeg var/er nok mer opptatt av stemningen eller helheten i musikken, men legger ofte merke til bassen (kanskje det har med Cliff Burton å gjøre) Les Claypool er en stor favoritt! Psyke tekster på Primus men men jeg digger det. Rob Truijo eller hva han heter (nå i Metallica) spilte med Infectiuos Grooves som ga ut 3 album (har alle) og der var det også mye bra Det viser bare hvordan man hører musikk egentlig, jeg har heller aldri vært fan av Primus. Ettersom jeg har lagt på meg noen år eller flere har jeg begynt å sette pris på David Gilmore og Pink Floyd. Når det gjelder Metallica har jeg aldri vært noen stor fan, (har One 12 "). Kirk Hammet er en elev av Joe Satriani, Steve Vai også, flott at de hadde en god teknikklærere. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Det viser bare hvordan man hører musikk egentlig, jeg har heller aldri vært fan av Primus. Ettersom jeg har lagt på meg noen år eller flere har jeg begynt å sette pris på David Gilmore og Pink Floyd. Når det gjelder Metallica har jeg aldri vært noen stor fan, (har One 12 "). Kirk Hammet er en elev av Joe Satriani, Steve Vai også, flott at de hadde en god teknikklærere. Justice er også veldig fan av mange gitarister, men for mye "gitarronking" liker jeg ikke (som Yngwie Malmsteeen f.eks) Iron Maiden blir også "too much" og der var vi vel enige? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Kirk Hammet Likte du Exodus? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Justice er også veldig fan av mange gitarister, men for mye "gitarronking" liker jeg ikke (som Yngwie Malmsteeen f.eks) Iron Maiden blir også "too much" og der var vi vel enige? Ingen skal ta fra Yngwie hvor god han er, de fleste kjenner igjen "gitarronking", men så er det slik av og til at man er uenig. Jeg elsker for eksempel Jimi Hendrix og Stevie Ray Vaughan. Hører ikke mye på dem, men har det i hodet ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natten Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Våknet til at det var ganske kaldt, ja. Man lærer mens man lever. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Kø i gatewayen til Gunnar. https://www.tv2.no/nyheter/11819459/?fbclid=IwAR3Qf5Ejm_Kb2A5k0TP0i7m-scgq-kkiMrDadPpGmCH3SWctELzZsySCdu0 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 4-0. Vi er med. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Morgen God, alle Ginifans!! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (22 minutter siden): God morgen deng Litt labert her inne? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Litt labert her inne? Merkelig syns jeg ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Gunnar (57) hilser... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Merkelig syns jeg ja. Nå er det tross alt natt til mandag men men... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 1 minute ago, dengelgen said: Gunnar (57) hilser... Bildet ble tatt av menn med hvite frakker og sprøyta klar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca er vel på etegilde, søndag og osdag er det vel ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Bildet ble tatt av menn med hvite frakker og sprøyta klar. Det er slike ting som kan være morsom en kort stund, Gunnar, nå er det bare patetisk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg