Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (4 minutter siden):

Ok, jeg var/er nok mer opptatt av stemningen eller helheten i musikken, men legger ofte merke til bassen (kanskje det har med Cliff Burton å gjøre) Les Claypool er en stor favoritt! Psyke tekster på Primus men men jeg digger det.
Rob Truijo eller hva han heter (nå i Metallica) spilte med Infectiuos Grooves som ga ut 3 album (har alle) og der var det også mye bra

Det viser bare hvordan man hører musikk egentlig, jeg har heller aldri vært fan av Primus. Ettersom jeg har lagt på meg noen år eller flere har jeg begynt å sette pris på David Gilmore og Pink Floyd. Når det gjelder Metallica har jeg aldri vært noen stor fan, (har One 12 "). Kirk Hammet er en elev av Joe Satriani, Steve Vai også, flott at de hadde en god teknikklærere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Det viser bare hvordan man hører musikk egentlig, jeg har heller aldri vært fan av Primus. Ettersom jeg har lagt på meg noen år eller flere har jeg begynt å sette pris på David Gilmore og Pink Floyd. Når det gjelder Metallica har jeg aldri vært noen stor fan, (har One 12 "). Kirk Hammet er en elev av Joe Satriani, Steve Vai også, flott at de hadde en god teknikklærere.

Justice er også veldig fan av mange gitarister, men for mye "gitarronking" liker jeg ikke (som Yngwie Malmsteeen f.eks)
Iron Maiden blir også "too much"  og der var vi vel enige?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Justice er også veldig fan av mange gitarister, men for mye "gitarronking" liker jeg ikke (som Yngwie Malmsteeen f.eks)
Iron Maiden blir også "too much"  og der var vi vel enige?

Ingen skal ta fra Yngwie hvor god han er, de fleste kjenner igjen "gitarronking", men så er det slik av og til at man er uenig. Jeg elsker for eksempel Jimi Hendrix og Stevie Ray Vaughan. Hører ikke mye på dem, men har det i hodet ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...