Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Beklager deng, men jeg har aldri skjønt det der. Growlere fatter jeg ingenting av.

Mange som har det slik, enten/eller der altså....
Disse har jeg også sett live -ingen growling her (Seigmen på engelsk)

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Seigmenn og Zeromancer er jo høyt oppe på Numetal skalaen,  jeg liker/likte dem.

Zeromancer kalte seg selv for "industrial"? Mulig jeg husker feil her
Covenant (senere The Kovenant) var i hvert fall industrial -de spilte samme kveld som Zeromancer på Folken i Stavanger. 
Åpningen på denne er vanvittig! (vokalen er litt ekstrem) 

Lenke til kommentar

Tenk på alle som ble vendt mot satan i løpet av den konserten ...

Så en dokumentar om KORK (eller et lengre innslag) Der en av musikerne hadde på seg en Dimmu Borgir t-skorte da han skulle øve før neste opptreden med Halvdan Sivertsen (!) Han sa det var litt tøft å motivere seg for slik enkel musikk :D

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Liker du Grimson Glory?

Aldri hørt om dem før, men så litt på dem nå. Nok et posørband som ikke har noe å komme med. 

I Dokken hadde du George Lynch

Winger, (kaster litt opp i halsen) Reb Beach

Queensrÿche, Chris DeGarmo

John Norum ...

Det er mange flere også. 

På den tiden var jeg opptatt av gitaristene, hvor dyktige de var, derfor følger jeg dem  i dag også.

Lenke til kommentar

å den tiden var jeg opptatt av gitaristene, hvor dyktige de var, derfor følger jeg dem  i dag også

Ok, jeg var/er nok mer opptatt av stemningen eller helheten i musikken, men legger ofte merke til bassen (kanskje det har med Cliff Burton å gjøre) Les Claypool er en stor favoritt! Psyke tekster på Primus men men jeg digger det.
Rob Truijo eller hva han heter (nå i Metallica) spilte med Infectiuos Grooves som ga ut 3 album (har alle) og der var det også mye bra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...