Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Beklager deng, men jeg har aldri skjønt det der. Growlere fatter jeg ingenting av. Mange som har det slik, enten/eller der altså.... Disse har jeg også sett live -ingen growling her (Seigmen på engelsk) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): God natt Nattinatt, Owen! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Seigmenn og Zeromancer er jo høyt oppe på Numetal skalaen, jeg liker/likte dem. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Over dette går min grense i hvert fall, dette er imidlertid fantastisk. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Seigmenn og Zeromancer er jo høyt oppe på Numetal skalaen, jeg liker/likte dem. Zeromancer kalte seg selv for "industrial"? Mulig jeg husker feil her Covenant (senere The Kovenant) var i hvert fall industrial -de spilte samme kveld som Zeromancer på Folken i Stavanger. Åpningen på denne er vanvittig! (vokalen er litt ekstrem) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): dette er imidlertid fantastisk. NRK kan glimte til av og til..... Har en del av Dimmu Borgir -eller Dumme Birger som en kamerat kalte dem...han var ikke fan Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Kovenant var vel med i Grand Prix, likte dem ikke da heller. Fordi det blir helt feil setting. Endret 6. desember 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Kovenant var vel med i Grand Prix, likte dem ikke da heller. Grand Prix? Tror jeg må ha fortrengt det S.E.T..I (siste albumet) var ikke allverden men Nexus Polaris snurret i spilleren denne uken! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tenk på alle som ble vendt mot satan i løpet av den konserten ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Kovenant var vel med i Grand Prix, likte dem ikke da heller. Fordi det blir helt feil setting. Du blander ikke med Keep of Kalessin da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Tenk på alle som ble vendt mot satan i løpet av den konserten ... Så en dokumentar om KORK (eller et lengre innslag) Der en av musikerne hadde på seg en Dimmu Borgir t-skorte da han skulle øve før neste opptreden med Halvdan Sivertsen (!) Han sa det var litt tøft å motivere seg for slik enkel musikk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Du blander ikke med Keep of Kalessin da? Du har nok rett i det. Heller aldri vært spesielt interessant. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du har nok rett i det. Heller aldri vært spesielt interessant. Har ikke hørt en note fra dem som jeg likte Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): nteressant. Liker du Grimson Glory? Så at de ble sammenlignet med Queensryche på en kanal jeg følger på youtube Har hørt minimalt på GG selv altså så jeg vet ikke Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har ikke hørt en note fra dem som jeg likte Husker det var noen på jobb som mente at de var så bra, meg not so much ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Husker det var noen på jobb som mente at de var så bra, meg not so much ... Lordi vant jo for Finland -en av de aller verste vinnersangene (og det sier en hel del) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Liker du Grimson Glory? Aldri hørt om dem før, men så litt på dem nå. Nok et posørband som ikke har noe å komme med. I Dokken hadde du George Lynch Winger, (kaster litt opp i halsen) Reb Beach Queensrÿche, Chris DeGarmo John Norum ... Det er mange flere også. På den tiden var jeg opptatt av gitaristene, hvor dyktige de var, derfor følger jeg dem i dag også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Men alltid greit å koble av med denne ... Tom Morello er en kunstner .. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): å den tiden var jeg opptatt av gitaristene, hvor dyktige de var, derfor følger jeg dem i dag også Ok, jeg var/er nok mer opptatt av stemningen eller helheten i musikken, men legger ofte merke til bassen (kanskje det har med Cliff Burton å gjøre) Les Claypool er en stor favoritt! Psyke tekster på Primus men men jeg digger det. Rob Truijo eller hva han heter (nå i Metallica) spilte med Infectiuos Grooves som ga ut 3 album (har alle) og der var det også mye bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg