Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jeg hadde seriøst glemt hvor bra Sisters of Mercy er, eg beklagar. Er mer glad i albumet Show no mercy jeg da... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Da registrerer eg at hanner deng har giret opp et hakk. Endret 6. desember 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Prøver jo ikke da, men jeg må jo gni det litt inn når jeg får sjansen. Mottatt. Over til noe annet matnyttig. Hva konsumeres det i jula når det skal koses? 17 sorter kaker og marsipan? Spørsmålet er selvsagt til alle. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Denne konserten i Amster var jeg på: https://www.setlist.fm/setlist/depeche-mode/2018/ziggo-dome-amsterdam-netherlands-73e106a9.html Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Da registrerer eg at hanner deng har giret opp et hakk. Dette medfører riktighet Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Kaker, marsipan, sjokolade, klementiner, nøtter, fiken, dadler, konfekt, is, aprikos og masse sukat. Blir neppe tynnere den uka. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Kaker, marsipan, sjokolade, klementiner, nøtter, fiken, dadler, konfekt, is, aprikos og masse sukat. Blir neppe tynnere den uka. Ikke så mye for Hanner T-Bone her, når jeg think me a little about. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Eg svare Paradise Lost var oppvarmningsband for Sepultura i 1993 på Sentrum Scene -der var jeg! (Chaos A.D tour) Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Fikk ikke sett Dave kaste skjorta. Det var litt skuffende. Den sexy jævelen av en mann Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke så mye for Hanner T-Bone her, når jeg think me a little about. Nei, du har rett i det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Ja, har noe cola og melkesjokolade. Men putter ikke det i skjeften nå. Sukker tror jeg gjør at man sover mer urolig. Musikk og vann fram til 04:00 er bra det Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Paradise Lost var oppvarmningsband for Sepultura i 1993 på Sentrum Scene -der var jeg! (Chaos A.D tour) Aldri vært i nærheten av å like Sepultura eller deres like. Dette derimot .. (Ja jeg vet det ikke er en offisiell video) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Eg svare Taking it to the extreme: Jeg har også sett disse live men ikke i USA Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Et glass kaldt vann, smøre på litt sebamed håndkrem, rolig Bryan Adams og chatte litt. Natt til slndag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Aldri vært i nærheten av å like Sepultura eller deres like. Jeg vet jeg har en "odd" musikksmak Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Blir jævlig varmt her oppe, sover hos lillesøster. Crack takluka open og nå ble det kaldt. Orker ikke hodepine, så slipper lufta inn. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Taking it to the extreme: Jeg har også sett disse live men ikke i USA Beklager deng, men jeg har aldri skjønt det der. Growlere fatter jeg ingenting av. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Kvelder, mye å gjøre i morgen, tross at noen definerer søndag som en "hviledag". God natt, og velsigne alle hviledagelskere!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg