Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Seriøst Granca, tror du jeg kan tvinges? Think again. Nei. Trodde ikke det. Får vel bare i meg sånn akkurat nok selv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Har prøvd det meste av sjømat, reker no, krabbe no, kamskjell no, sjøkreps no, dette er et tilbakelagt kapittel for meg. Jeg liker ganske enkelt ikke lukten, smaken eller konsistensen. Ferdig! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Har prøvd det meste av sjømat, reker no, krabbe no, kamskjell no, sjøkreps no, dette er et tilbakelagt kapittel for meg. Jeg liker ganske enkelt ikke lukten, smaken eller konsistensen. Ferdig! Men aure liker du? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ferdig! Sånn er det da bare. Liker reker, kaviar, makrell i tomat og sild på brødskiva og torsk, laks, ørret og kveite til middag, så jeg er ikke bekymret for egen del. Men noe tran blir det IKKE!. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (38 minutter siden): Charterfeber er blitt tatt av plakaten for godt, visstnok. Endelig en god nyhet. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Endelig en god nyhet. Ser bare på omgivelsene. Folkene står for pute-tv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Men aure liker du? Smaker ikke fisk eller sjømat. Skal helst være selvfisket. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Noen som har vært på The Den? Jeg har vært der en gang. En av mine kompiser var bekymret da vi gikk mot stadion, men vi fikk ikke en på kjeften av wannabes. Millwallfansen har jo et rykte å ta vare på, og ryktet er nok viktigere enn klubben, selv om de har vært "nede" i flere år, de gidder jo ikke å holde på den tøffe maska i alle år. Innslepp på stadion gav de jo imidlertid en passende anledning. https://www.tv2.no/sport/11820853/ Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 13 minutes ago, Stormoen33 said: Har prøvd det meste av sjømat, reker no, krabbe no, kamskjell no, sjøkreps no, dette er et tilbakelagt kapittel for meg. Jeg liker ganske enkelt ikke lukten, smaken eller konsistensen. Ferdig! Amen, sister! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Dere er så matsensitive at det er bekymringsfullt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Dere er så matsensitive at det er bekymringsfullt. Du må ikke bekymre deg så mye, det er ikke bra for hårfargen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Dere er så matsensitive at det er bekymringsfullt. Lettere bekymret jeg også Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Eg og hanner Owen er eigentlig Sisters of Mercy ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): Noen som har vært på The Den? Nope. Blir ikke heller. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Du må ikke bekymre deg så mye, det er ikke bra for hårfargen. I min slekt har fargen hos menn i flerfoldige generasjoner forløpt seg slik: blond, grå, hvit. Og alle tar kvelden med all hårmanke intakt. Så nei, det går ikke utover håret. Tar dere trankapsler? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 På tide med noe go’musikk. Skal finne frem noe. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Dere er så matsensitive at det er bekymringsfullt. Glemte at jeg spiser fish'n chips på Granca. De bruker hyse, trur eg. Eller er det lysing? Godt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): hyse Tror dette er riktig, da torsk og hyse er mest brukt. Lysing (fra torskefamilien), er det mindre fiske av ........... trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg