Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): På denne siden eller alle plasser? Telenor? Hele nettet. Vet ikke hva vi har. Borettslag. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hele nettet. Vet ikke hva vi har. Borettslag. Kjedelig, jeg blir rasandas når det skjer. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Sannsynligvis utskifting av corebuildere/switcher som egentlig ikke skal ha så mye å si, men som allikevel påvirker ytelsen ... Men det jeg skrev har jo ikke relevans, siden Telenor har minst ett duplikatnett, sannsynligvis ett til. Så da er det merkelig at man får problemer på forskjellige steder i landet. Endret 6. desember 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Men det jeg skrev er har jo ikke relevans, siden Telenor har minst ett duplikatnett, sannsynligvis ett til. Så da er det merkelig at man får problemer på forskjellige steder i landet. Takker for opplysningene selv om jeg ikke skjønner hva du snakker om, er teknisk idiot. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): er teknisk idiot. Da er vi nesten to. Lite som interesserer meg mindre. Det skal bare virke, så får andre sørge for at det gjør det. Det er det vi betaler dem for. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Takker for opplysningene selv om jeg ikke skjønner hva du snakker om, er teknisk idiot. Det har med backup å gjøre, om et nett går ned skal et duplikatnett overta. Omtrent som når strømmen går på et sykehus, da må reserveløsningen slå inn automatisk. Banker har for eksempel flere backup løsninger, og det er jo forståelig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Ta dette i duplikattråden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ta dette i duplikattråden. Beklager, trodde dette var litt logisk i hvert fall. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Leser at de tenker å åpne for grancing fra midten av februar. Begynner å bli rimelig reisesugen. Men det er det nok flere som er... Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Finner en serie å se på. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Leser at de tenker å åpne for grancing fra midten av februar. Begynner å bli rimelig reisesugen. Men det er det nok flere som er... Blir det Charterfeber Granca? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 God natten HYYYL Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Er det her det skjer? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Finner en serie å se på. The Code kan være noe for deg. Spennende. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Blir det Charterfeber Granca? Det ER nok litt litt allerede. Charterfeber er blitt tatt av plakaten for godt, visstnok. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (12 minutter siden): Det ER nok litt litt allerede Vi her har nok litt mer South East Asia feber, men det er nå bare oss da ... Vaksine først. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): South East Asia Får du i deg nok fisk på ferie, da? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Får du i deg nok fisk på ferie, da? På ingen måte, det som går for fisk der er vel ... akvariefisk og kattemat her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): På ingen måte, det som går for fisk der er vel ... akvariefisk og kattemat her. Trodde madammen tvang det i deg... Kanskje bare her hun digger sjømat? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Seriøst Granca, tror du jeg kan tvinges? Think again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg