Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Noen som vet hvordan man ignorerer tråder her inne? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Noen som vet hvordan man ignorerer tråder her inne? Gavekort og aklla er i hvert fall aktiv, send PM. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Alle eldes, også de pene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (13 minutter siden): Alt du vet Yiddo, eg e nu mållaus! Eg skl sjølvsakt bruka all denne Kunnskap til uken. Kan sjølSakten ikkje la denne sjanse gå forbi til Aarets siste exam. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Også mitt for i kveld. Stekt pylse med løk und eggs. Eg skl fylla den kjøle skap Fulld av brød i morgen. Pyyylse brød 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Da trodde jeg et øyeblikk at jeg var blitt forfremmet til kaptein i hørselvernet, men det viste seg at brevet var adressert til Hanner Ohlala Nattkjolealleen 17 Osserlo 2 Gudene vet hvordan det havnet i min postkasse. PS: Gratulerer til Ohlala. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Tviler på at han kommer til å eldes: Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tviler på at han kommer til å eldes: Han er pen, men neppe like pen om 20 år. Han er vel ca 40 no? 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Tregt her inne? Sidene laster veldig seint, får tidsavbrudd. Er det bare meg eller? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Han er vel ca 40 no? Han er 40, ja. Der har du full kontroll! Ingen bombe. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Tregt her inne? Sidene laster veldig seint, får tidsavbrudd. Er det bare meg eller? Ja, det er deg og Telenor. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Med disse ordene går jeg til sengs, men ønsker dere en velsignet natt: "Suffer the pain of discipline, or suffer the pain of regret?" Skal det leveres til uka? JA. Jeg spurte; skal det leveres til uka? JA. Jeg hørte ikke. JA. Hva sa du? JA. Kjøøøøøøøøørrørørørørørørørørørørørør Eggerøre. Måtte herren vokte ekstra godt over dere alle sammen i natt. Endret 5. desember 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ja, det er deg og Telenor. Faens telenor! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Lynraskt på Altibox Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Lynraskt på Altibox Bra, men det hjelper ikke meg. No er det forresten bedre, ustabilt nett. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Er det bare meg eller? Har vært tregt hos meg i dag også. Stor forskjell fra i går. Skjønner ikke helt kvifor. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): bedre, ustabilt nett. For min del så kan det jo være at jeg sitter i gapahuken på Fløyen. Dårlig wi-fi her. Skal hilse fra sinnataggen. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har vært tregt hos meg i dag også. Stor forskjell fra i går. Skjønner ikke helt kvifor. På denne siden eller alle plasser? Telenor? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har vært tregt hos meg i dag også. Stor forskjell fra i går. Skjønner ikke helt kvifor. Sannsynligvis utskifting av corebuildere/switcher som egentlig ikke skal ha så mye å si, men som allikevel påvirker ytelsen ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg