Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tviler litt ... Huffda! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Libuse Safrankova der altså... Utrolig hvor godt hun holder seg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Var vel en del "mat" i OT tråden vil jeg tro ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Var vel en del "mat" i OT tråden vil jeg tro ... Mat eller mas? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Utrolig hvor godt hun holder seg. Jeg turte ikke poste hvordan hun ser ut i dag.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg turte ikke poste hvordan hun ser ut i dag.... Vi vet hvordan hun ser ut i dag, la det bli med minnet deng. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg turte ikke poste hvordan hun ser ut i dag.... Jeg velger å tro at hun ikke har forandret noe som helst. La det være klinkende klart. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Mat eller mas? "mat" Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Totenpølse Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Nei, for fanden. Nå fikk jeg lyst på ost. Brekker ut noen skiver fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Denne 80-talls-stjerna er faktisk eldre enn ungfolen som entrer Det Hvite Hus 20.januar. 2 dager eldre (!) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Totenpølse Dette må ha noe med krigen å gjøre ... Var det forgiftet pølse ment for å ramme nordmenn? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Denne 80-talls-stjerna er faktisk eldre enn ungfolen som entrer Det Hvite Hus 20.januar. 2 dager eldre (!) Diana Ross. Utrolig hvordan hun holder på ungdommen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Diana Ross. Utrolig hvordan hun holder på ungdommen. Tror du tar bittelitt feil der, Kiddo! Det er Linda Evans Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Dette må ha noe med krigen å gjøre ... Var det forgiftet pølse ment for å ramme nordmenn? Toten Transport sine vogntog hadde litt problemer med å krysse grensen inn til Tyskland sies det Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Toten Transport sine vogntog hadde litt problemer med å krysse grensen inn til Tyskland sies det Dem holder seg til Skandinavia så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Tror du tar bittelitt feil der, Kiddo! Det er Linda Evans Stemmer det. Søsteren til tidligere Liverpool -spiller og manager Roy. Det er ikke til å ta feil av. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Stemmer det. Søsteren til tidligere Liverpool -spiller og manager Roy. Det er ikke til å ta feil av. Alt du vet Yiddo, eg e nu mållaus! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Stemmer det. Søsteren til tidligere Liverpool -spiller og manager Roy. Det er ikke til å ta feil av. Stemmer på en såkalt prikk... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (18 minutter siden): er fra kjøleskapet. Også mitt for i kveld. Stekt pylse med løk und eggs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg