BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Deila skrev (3 minutter siden): Vi har jo vanligvis 1 hjemmeeksamen og resten 3-timers hver semester. Det her semesteret ble alt gjort om til hjemmeeksamen. Deilig at det kommer vaksine og at ting åpner når vi er ferdig, så er bare å krige seg gjennom. Selv om halvparten av tiden som student ikke akkurat ble som planlagt. Alt det sosiale gikk jo i grusen. Så er jeg litt spent på hva slags jobbmarked vi kommer ut til. Heldigvis er jeg fast ansatt et sted, så det er ingen krise. Ja, det er vel heller det at man blir veldig sliten av dette her. Forelesninger på Zoom og maaange hjemmeeksamener. I hvert fall for vår del. Men ja, svært spent på jobbmarkedet selv. Har begynt å søke litt jobber. Har blitt veldig knapt med jobb denne høsten der jeg er nå. Veldig knapt med penger, men det skal ordne seg. Ble tidligere i høst også kontaktet av noen gjennom bloggen som trengte folk, så det er klasse. Endret 5. desember 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, det er vel heller det at man blir veldig sliten av dette her. Forelesninger på Zoom og maaange hjemmeeksamener. I hvert fall for vår del. Men ja, svært spent på jobbmarkedet selv. Har begynt å søke litt jobber. Har blitt veldig knapt med jobb denne høsten der jeg er nå. Veldig knapt med penger, men det skal ordne seg. Huff, får håpe det løsner. Kjenner som sagt flere som prøver å få seg jobb eller prøver å bytte jobb nå og det er så og si umulig. Veldig vanskelig, men det kommer vel bedre tider. Jeg har vært heldig jobbmessig, og har jobbet masse og kunne lagt meg opp litt penger i denne perioden, ikke alle som har fått det heller. Endret 5. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Huff, får håpe det løsner. Kjenner som sagt flere som prøver å få seg jobb eller prøver å bytte jobb nå og det er så og si umulig. Veldig vanskelig, men det kommer vel bedre tider. Jeg har vært heldig jobbmessig, og har jobbet masse og kunne lagt meg opp litt penger i denne perioden, ikke alle som har fått det heller. Nei, jeg har jo jobb et sted der det bør være rom for mye jobbing. Har fått mye jobbing der helt frem til nå i høst. Blir dog bare ringt etter når dem trenger meg, så sånn sett er jeg på ganske bar bakke, men kontakter jeg andre steder, så bør det være en smal sak å få seg mer. Skal få gjort litt i julen tenker jeg. Da føler jeg at man endelig kan få litt oversikt igjen. Men ja. Jeg ser for meg at det er mange som sliter. Sånn var markedet i det forrige jeg utdannet meg til også da jeg ble uteksaminert. Gode timinger, haha. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Veldig knapt med penger, men det skal ordne seg. Slå deg sammen med Olaf Sand og selg poteter! Svart ja. 200 kr. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Skal få gjort litt i julen tenker jeg. Da føler jeg at man endelig kan få litt oversikt igjen. Men ja. Jeg ser for meg at det er mange som sliter. Sånn var markedet i det forrige jeg utdannet meg til også da jeg ble uteksaminert. Gode timinger, haha. Haha uflaks. Men i det du har utdannet deg som nå burde det være litt muligheter da. Det er nok et yrke som bare blir mer og mer etterspurt. Veldig fremtidsrettet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Haha uflaks. Men i det du har utdannet deg som nå burde det være litt muligheter da. Det er nok et yrke som bare blir mer og mer etterspurt. Veldig fremtidsrettet. Ja, jeg vil tro det. Med tanke på at man faktisk har fått noen tilbud underveis, så skal det nok gå seg til. Får bare jobbe ekstra hardt for det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Slå deg sammen med Olaf Sand og selg poteter! Svart ja. 200 kr. Eg e Olaf Sand 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vil tro det. Med tanke på at man faktisk har fått noen tilbud underveis, så skal det nok gå seg til. Får bare jobbe ekstra hardt for det. Bare å få rullet ut den vaksinen fort som f***. Det er nok nå.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg e Olaf Sand Jeg visste det! Men etterutdanning for potetbønder er viktig, eg seie ikkje meir ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg e Olaf Sand Da trenger du jo ingen utdannelse! Det holder med å kunne legge kabal. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jeg visste det! Men etterutdanning for potetbønder er viktig, eg seie ikkje meir ... Jau, men sjøllsakkt Det e berre lækkert Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Da trenger du jo ingen utdannelse! Det holder med å kunne legge kabal. Nu skl eg i den TV box for å sjåa den film Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Legger meg eg, opp å drive litt slavearbeid for Telia Norge i morgen. Endret 5. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): God natt Deila. Good night, Moen! Og resten av thread. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 Sett ferdig The Wolf of Snow Hollow. Underlig film, men faktisk ganske underholdende etterhvert. 7/10 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Sjåar Max no. Raj skl begynne å drikke alkohol. Spanande. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (4 minutter siden): kl begynne å drikke alkohol. Spanande Kanskje hanner får briller og hoggtenner! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Eg sjåar den kvalietsfilm "Season of the witch" med hanner Nicholas Cage. Eg må seie eg er smått overraska over at det ikkje blei nokre Oscar-statuettar her ... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2020 Jau, då vart det senga! God natt, alle tunghøyrde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg