SirJames™ Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 16 minutes ago, Deila said: Vi har 70% tillegg på lørdager, mener det er 100% på søndager og jeg skal jobbe de neste 3. Er kun 5 timer da. Money for nothin' and chicks for free 😎 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ei dame som driver med interiør begynte å følge meg på Insta. Eg ane Ugle i mose. Det er eg, Turid-Laila. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Er nok et hint om at du bør gjøre noe med interiøret i leiligheten. Eg har fått høyre det på øyret. Har nu sendt henner et DM der eg skrive: "Halloen, hva behage" Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det er eg, Turid-Laila. For et skøyer. Eg var nu nær ved at Ringe opplysningen for at løse detter Mysterie 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): For et skøyer. Eg var nu nær ved at Ringe opplysningen for at løse detter Mysterie Hah! Eg har kveldjobb på paa opplysnings oxo, så du Hadde bare fået forkjærte OppLysninge. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Sånn går no dagan? Ja, det e bærre lækkert at sola snur om et par uker. Og ikke et snøfnugg på bakken. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ja, det e bærre lækkert at sola snur om et par uker. Og ikke et snøfnugg på bakken. Enig der. Så det snødde når jeg så ut vinduet i går natt, men har ikke lagt seg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Bare å telle dager til sola snur rundt 21-22 des. Lysere tider. Ferdig med alle eksamener også. Blir bra. Endret 5. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Bare å telle dager til sola snur rundt 21-22 des. Lysere tider. Ferdig med alle eksamener også. Blir bra. Kan ikke forstå at noen faktisk foretrekker vinter fremfor sommer.... 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Vi har visst metodefag etter nyttår, men bare som bestått/ ikke bestått. Leverer bachelor om fem måneder. Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Vi har visst metodefag etter nyttår, men bare som bestått/ ikke bestått. Leverer bachelor om fem måneder. Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk. Heldig der, vi har metodefag + et til + bachelor, men ja, vi leverer bachelor likt. Så da skal jeg urinere oppover veggene på Puerto Rico senteret. Endret 5. desember 2020 av Deila 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Vi har visst metodefag etter nyttår, men bare som bestått/ ikke bestått. Leverer bachelor om fem måneder. Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk. Har et lite håp om at det kanskje blir mulig å dra østover vi også. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk. Reiseselskapene skal sende folk til Grancen og omliggende øyer fra midten av februar. Det fristes... Hvordan håndterer De dajorna rundt juletider? Er de vanskelige å holde styr på? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Heldig der, vi har metodefag + et til + bachelor, men ja, vi leverer bachelor likt. Så da skal jeg urinere oppover veggene på Puerto Rico senteret. Oi, trodde vi hadde mye, men den er sylfrekk. Men skal bli jævlig digg å levere siste nå til jul. Irriterer meg akkurat nå at den siste eksamenen ble gjort om fra tretimers skoleeksamen til én uke hjemme. Null motivasjon, men får bare krige. Urinerer oppover veggene på skolebiblioteket, så tar man Puerto Rico til sommeren. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har et lite håp om at det kanskje blir mulig å dra østover vi også. Bare å krysse fingrene. Hvis ikke, så blir det nok en sommer over Valdresflye, hiiiiha. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Reiseselskapene skal sende folk til Grancen og omliggende øyer fra midten av februar. Det fristes... Hvordan håndterer De dajorna rundt juletider? Er de vanskelige å holde styr på? Eg sette Rotte felle på Dem daie 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Oi, trodde vi hadde mye, men den er sylfrekk. Men skal bli jævlig digg å levere siste nå til jul. Irriterer meg akkurat nå at den siste eksamenen ble gjort om fra tretimers skoleeksamen til én uke hjemme. Null motivasjon, men får bare krige. Urinerer oppover veggene på skolebiblioteket, så tar man Puerto Rico til sommeren. Vi har jo vanligvis 1 hjemmeeksamen og resten 3-timers hvert semester. Det her semesteret ble alt gjort om til hjemmeeksamen. Deilig at det kommer vaksine og at ting åpner når vi er ferdig, så er bare å krige seg gjennom. Selv om halvparten av tiden som student ikke akkurat ble som planlagt. Alt det sosiale gikk jo i grusen. Så er jeg litt spent på hva slags jobbmarked vi kommer ut til. Heldigvis er jeg fast ansatt et sted, så det er ingen krise. Men jeg kjenner mange som prøver å få seg jobb eller prøver å bytte som sliter kraftig. Det er så og si umulig. Endret 5. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Puerto Rico til sommeren. Det er for varmt! Urinet fordamper før det når veggorna. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Da vil jeg også minne folk på at klassikeren Donnie Brasco med vår alles elskede Al Pacino nu straks tiltreder i TV2 Danmark. Meget høyt aktet mafiafilm. Endret 5. desember 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg