Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Vi har visst metodefag etter nyttår, men bare som bestått/ ikke bestått. Leverer bachelor om fem måneder. Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk.

Heldig der, vi har metodefag + et til + bachelor, men ja, vi leverer bachelor likt. Så da skal jeg urinere oppover veggene på Puerto Rico senteret. 

Endret av Deila
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Vi har visst metodefag etter nyttår, men bare som bestått/ ikke bestått. Leverer bachelor om fem måneder. Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk.

Har et lite håp om at det kanskje blir mulig å dra østover vi også.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Efter det så skal jeg urinere meg av sted til varmere strøk.

Reiseselskapene skal sende folk til Grancen og omliggende øyer fra midten av februar. Det fristes...

Hvordan håndterer De dajorna rundt juletider? Er de vanskelige å holde styr på?

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Heldig der, vi har metodefag + et til + bachelor, men ja, vi leverer bachelor likt. Så da skal jeg urinere oppover veggene på Puerto Rico senteret. 

Oi, trodde vi hadde mye, men den er sylfrekk. Men skal bli jævlig digg å levere siste nå til jul. Irriterer meg akkurat nå at den siste eksamenen ble gjort om fra tretimers skoleeksamen til én uke hjemme. Null motivasjon, men får bare krige. Urinerer oppover veggene på skolebiblioteket, så tar man Puerto Rico til sommeren.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Oi, trodde vi hadde mye, men den er sylfrekk. Men skal bli jævlig digg å levere siste nå til jul. Irriterer meg akkurat nå at den siste eksamenen ble gjort om fra tretimers skoleeksamen til én uke hjemme. Null motivasjon, men får bare krige. Urinerer oppover veggene på skolebiblioteket, så tar man Puerto Rico til sommeren.

Vi har jo vanligvis 1 hjemmeeksamen og resten 3-timers hvert semester. Det her semesteret ble alt gjort om til hjemmeeksamen. Deilig at det kommer vaksine og at ting åpner når vi er ferdig, så er bare å krige seg gjennom. Selv om halvparten av tiden som student ikke akkurat ble som planlagt. Alt det sosiale gikk jo i grusen. Så er jeg litt spent på hva slags jobbmarked vi kommer ut til. Heldigvis er jeg fast ansatt et sted, så det er ingen krise. Men jeg kjenner mange som prøver å få seg jobb eller prøver å bytte som sliter kraftig. Det er så og si umulig. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...