Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Arbeidsfordeling er grei i morgen. En lager middag, en skal lage kake, en skal henge opp julepynt(meg) og en annen skal blande drinker. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Deila said: Fordelen er at det er veldig godt betalt med ekstra tillegg. Ja, skal jobbe en søndag selv, tror det er den 13. desember. Da er det 96 kroner ekstra pr time. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Dette høres mildt sagt ikke bra ut! Nei, det er dømt til å gå skeis, men tror det er meningen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Har ikke sett videoen, men nr. 14 er nok sjef. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ja, skal jobbe en søndag selv, tror det er den 13. desember. Da er det 96 kroner ekstra pr time. Vi har 70% tillegg på lørdager, mener det er 100% på søndager og jeg skal jobbe de neste 3. Er kun 5 timer da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Dette høres mildt sagt ikke bra ut! Ikke hvis det er charter-Svein, nei. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ring ring goes the telefon? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Rart å se så mange folk samlet. Tenker smittevern og virus med en gang. Merker når jeg ser folk hilser på hverandre med håndtrykk også på filmer og serier. Tenker på korona med en gang. Vi må ha blitt skadet av det her. Endret 4. desember 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Rart å se så mange folk samlet. Tenker smittevern og virus med en gang. Hadde ventet meg en til ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tror dere Kristian Valen eller Hopperen blander norges strammeste drammer? Eller er det andre kandidater? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hadde ventet meg en til ... Mulig jeg er trøtt nå, men tenkte på folkemengden i klippet jeg postet. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Tror dere Kristian Valen eller Hopperen blander norges strammeste drammer? Eller er det andre kandidater? Hopperen drikker nok reint tenker jeg. Jack Daniel`s. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Mulig jeg er trøtt nå, men tenkte på folkemengden i klippet jeg postet. Ok Deila. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (13 minutter siden): Ja, jeg skal jobbe i morgen. På bondelandet, blir kjekt. Selveste Elnesvågen? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Hopperen drikker nok reint tenker jeg. Jack Daniel`s. Det var det jeg fryktet. Da går det som det går. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Selveste Elnesvågen? Nei, litt mer bondeland, Malmefjorden. Mye bedre der enn i Våjin. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ei dame som driver med interiør begynte å følge meg på Insta. Eg ane Ugle i mose. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Nei, litt mer bondeland, Malmefjorden. Mye bedre der enn i Våjin. Tryggere og, veintle. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ei dame som driver med interiør begynte å følge meg på Insta. Eg ane Ugle i mose. Er nok et hint om at du bør gjøre noe med interiøret i leiligheten. Eg har fått høyre det på øyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg