Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Røkt ål kunne jeg forresten tenkt meg. Smakte det i Ravnkloa som liten. D va bærre lækkert, såvidt æ huske. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tror jeg står over røkt ål, røkt ørret og/eller laks med fersk dill er imidlertid veldig godt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Ble bare 4 timer zzzz sist natt, så må kapitulere for monsterdyna nå straks. God natt, alle fiskehatere!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Litt barnslig, men også litt morsom. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Denne må dere bare få med dere. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Skihopperen tok ikke knekken på T-bonesteika. Skuffende. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Var det nye sprell fra hopp i dag? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Skihopperen tok ikke knekken på T-bonesteika. Skuffende. Javel? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Skihopperen tok ikke knekken på T-bonesteika. Skuffende. Fikk svaret samtidig som jeg postet. Utidig! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Javel? Han ville vel se tamme forsøk fra noksagten. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ser forøvrig på "Marksommer", en klassiker dette. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Javel? Noen ber på sine knær, offline. Når det ikke blir intimt i et av de påståtte byggene på eiendommen, så kan man jo late som man er religiøst rasende. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ser på "Hobbiten - en uventet reise" Spent på hvor han reiser, men håper på Oslo. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Det er sjeldent lurt å krangle med dommerne, er min ringe erfaring. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Ser forøvrig på "Marksommer", en klassiker dette. God, gammel og ekkel. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ser forøvrig på "Marksommer", en klassiker dette. Jeg skal gi deg Marksommer jeg. Jeg har fortsatt ikke fortalt hu her at jeg fant musedritt på hylle tre i garasjen. Kommer heller ikke til å gjøre det. Unner ikke div. firma så mye penger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det er sjeldent lurt å krangle med dommerne, er min ringe erfaring. Trump er uenig ............................ han er jo dommeren. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg skal gi deg Marksommer jeg. Jeg har fortsatt ikke fortalt hu her at jeg fant musedritt på hylle tre i garasjen. Kommer heller ikke til å gjøre det. Unner ikke div. firma så mye penger. Er vel bare å legge ut feller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg