Granca Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Man kan fryse ned ost, men den kan få litt mer kornete konsistens når den tines. Og bør uanz tines sakte. I kjøleskap. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ja, du legger den i fryseren. Dæven. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 6 minutes ago, Stormoen33 said: Ja, det tror jeg man kan. Har fryst ned Jarlsberg og andre oster før, går greit bortsett fra at noen av dem blir litt "skjøre" etter opptining. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 6 minutes ago, Granca said: Man kan fryse ned ost, men den kan få litt mer kornete konsistens når den tines. Og bør uanz tines sakte. I kjøleskap. Ja, det var min erfaring også. Hamstret endel i Sverige før i tiden, så måtte fryse ned. Og nå er Greddost i priskrig, kr 17,90, så vurderer å investere noen kroner i nettopp den typen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Og nå er Greddost i priskrig, kr 17,90, så vurderer å investere noen kroner i nettopp den typen. Så en som kjøpte 8 stykker i dag, tenkte meg det var noe sånt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): Hamstret endel i Sverige før i tiden, så måtte fryse ned. Kjøpte 8-10 jarlsberger i slengen på Storlien før, men de holder seg jo bra i kjøleskapet. Blir jo egentlig bare bedre med tiden. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 2 minutes ago, Granca said: Kjøpte 8-10 jarlsberger i slengen på Storlien før, men de holder seg jo bra i kjøleskapet. Blir jo egentlig bare bedre med tiden. Du som digger Jarlsberg (som meg) burde absolutt prøve denne: Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Så en som kjøpte 8 stykker i dag, tenkte meg det var noe sånt. Synes å huske at den smaker mindre enn triste norvegia til og med, og da blir den totalt uaktuell for meg, om de så hadde gitt den vekk. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): denne: Får titte etter den naar grensa aapner igjen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Synes å huske at den smaker mindre enn triste norvegia til og med, og da blir den totalt uaktuell for meg, om de så hadde gitt den vekk. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Okay, dudes, får vel get som zzzzz, lang dag i morgen også. God natt, alle osteelskere!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 God natt Owen, er på siste verset her også. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Bruk osteforumet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 SirOwen skrev (10 timer siden): Dæven. Verre er det faktisk ikke:) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Vi starter onsdagen med litt gladsang: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Morgen God, alle som bryr seg om ingenting!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): gladsang: Psykt! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Psykt! Takk for det. De to aller, aller siste forelesningene denne høsten starter om få timer. Fire dager til siste eksamen starter, så da smetter jeg av sted. Mmmmmmmmm. Endret 2. desember 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): metter jeg av sted. Mmmmmmmmm. Nattinatt, Yiddo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg